آرزوی هواداران آیفون برآورده می گردد

به گزارش دیتاپد، اگر شایعه ها رنگ حقیقت به خود بگیرند، اپل در یک تا دو سال آینده اولین دستگاه تاشدنی خود را رونمایی می نماید.

آرزوی هواداران آیفون برآورده می گردد

به گزارش زومیت، شرکت هایی نظیر سامسونگ و شیائومی که در حوزه موبایل جزو رقبای اصلی اپل هستند از چند سال پیش وارد بازار گوشی های تاشدنی شده اند. درحالی که اپل هیچ چیزی به صورت رسمی اعلام ننموده، شایعه ها می گویند فراوری آیفون و آیپد تاشدنی به صورت آزمایشی در حال پیگیری است.

تو هم می توانی عایدی دلاری داشته باشی! فقط کافیه در صرافی نوبیتکس ثبت نام کنی و وارد بازار رو به رشد ارز دیجیتال بشی.

بر اساس آنچه 9to5Mac می نویسد، اپل مشغول توسعه نمونه آزمایشی گوشی و تبلت تاشدنی است اما دستگاه های موردبحث به این زودی ها روانه بازار نمی شوند. مینگ چی کوئو و راس یانگ که تحلیلگران خوش سابقه ای هستند می گویند اولین محصول تاشدنی اپل در سریع ترین حالت ممکن در سال 2025 رونمایی می گردد. فعلاً معینات این دستگاه معین نیست.

اپل در سال های اخیر کوشش نموده است رویکرد محتاطانه ای برای ورود به بازارهای تازه در پیش بگیرد. اپل سالانه تعداد بسیار زیادی دستگاه روانه بازار می نماید و احتمالا برای تأمین تعداد کافی از دستگاه های تاشدنی به مشکل برمی خورد. تاشدنی ها گران قیمت اند و فعلاً محدودیت زیادی دارند.

دستگاه تاشدنی اپل چه شکلی خواهد بود؟ منابع مطلع می گویند اپل در حال حاضر پروتوتایپ های مختلفی را آزمایش می نماید. یکی از این دستگاه ها شبیه آیفونی است که از وسط تا می گردد و طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ دارد. پروتوتایپ دیگر از طراحی مشابه گلکسی زد فولد استفاده می نماید و تبلتی است که پس از تا شدن به گوشی تبدیل می گردد.

مینگ چی کوئو معتقد است که اولین دستگاه تاشدنی اپل، تبلت خواهد بود. او می گوید آیپد تاشدنی قطعا در سال 2024 از راه می رسد و پایه ای از جنس فیبر کربن دارد. فیبر کربن باعث می گردد پایه دستگاه سبک تر و بادوام تر گردد.

راس یانگ سال گذشته ادعا کرد اپل در پی تأمین نمایشگر 20 اینچ برای لپ تاپ تاشدنی است. توجه کنید اپل تا به امروز هرگز فراوری دستگاه تاشدنی را تأیید ننموده و حتی لپ تاپ تاشدنی نیز زمان رونمایی دقیقی ندارد. این موضوع نشان می دهد فراوری دستگاه تاشدنی فعلا جزو اولویت های اپل نیست.

مؤسسه تحقیقاتی CCS Insight می گوید اولین دستگاه تاشدنی اپل حدودا 2٬500 دلار قیمت دارد. قیمت 2٬500 دلاری باعث می گردد دستگاه تاشدنی بسیار گران تر از آیفون های سنتی باشد، اما نباید فراموش کنیم که دستگاه های تاشدنی سایر شرکت ها نیز مقرون به صرفه نیستند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2396

به "آرزوی هواداران آیفون برآورده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی هواداران آیفون برآورده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید