فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: خوش شانس هستم که این بازیکنان خوب را در اختیار دارم، برایتون در امور دفاعی خوب بود

به گزارش دیتاپد، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا پس از برتری بر برایتون، عملکرد دفاعی رقیب را ستود.

فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: خوش شانس هستم که این بازیکنان خوب را در اختیار دارم، برایتون در امور دفاعی خوب بود

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل برایتون و صدرنشین شدن منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، خط دفاعی رقیب را ستود.

سرمربی منچسترسیتی پس از بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس گفت: من بسیار خوش شانس هستم که چنین بازیکنان فوق العاده ای را در تیم دارم. آن ها بسیار خاص هستند. هر وقت توپ را از دست دادیم، بازیکنان به سرعت از همان محوطه حریف آغاز به پس دریافت توپ می کردند. بازی مالکانه ما بسیار خوب بود و از این بابت بسیار خوشحالم. بازی خوبی را انجام دادیم و به حریف اجازه ندادیم برایتون شوت های زیادی به سمت دروازه ما بزند. رقیب در کارهای دفاعی خوب بود. مثل تمام فصل گذشته در ضد حملات بسیار سریع بودیم.

گواردیولا در ادامه اضافه کرد: کیفیتی مانند فصل گذشته داریم اما هنوز هم ممکن است شکست بخوریم. هنوز هم ممکن است از گروه خودمان در لیگ قهرمانان اروپا صعود نکنیم اما کسی نمی تواند بگوید حرفه ای نیستیم. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 58

به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: خوش شانس هستم که این بازیکنان خوب را در اختیار دارم، برایتون در امور دفاعی خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: خوش شانس هستم که این بازیکنان خوب را در اختیار دارم، برایتون در امور دفاعی خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید