سرمربی سابق تراکتور، مغلوب تفکرات تریم

به گزارش دیتاپد، کایسری اسپور در آخرین بازی خود در سوپرلیگ ترکیه، میزبان گالاتسرای بود اما با 3 گل مغلوب این تیم قدرتمند شد تا فاتح تریم در یک بازی حساب شده، ساغلام را شکست بدهد و 3 امتیاز را از چنگ او در بیاورد.

سرمربی سابق تراکتور، مغلوب تفکرات تریم

به گزارش خبرنگاران ،ارطغرل ساغلام، بعد از نیم فصل پرحاشیه و البته عملکردی دور از انتظار و ضعیف، تراکتورسازی را ترک کرد و به ترکیه رفت تا مربیگری در سوپرلیگ این کشور را دنبال کند. ساغلام که یک بار همراه با بورسااسپور عنوان قهرمانی سوپرلیگ ترکیه را به دست اورد و نام خود را بیان کرد، ابتدای فصل 2019-2018 راهنمایی کایسری اسپور را بر عهده گرفت تا این تیم را به جمع مدعیان اضافه کند.

12 هفته از لیگ ترکیه گذشته و 3 برد، 3 تساوی و 6 شکست در کارنامه کایسری اسپور و ساغلام ثبت شده. پیروزی 3 بر 2 مقابل فنرباغچه بحران زده، ارزشمندترین برد این فصل کایسری اسپور است. تیمی که با کسب 12 امتیاز، در رده پانزدهم لیگ 18 تیمی ترکیه ایستاده است.

کایسری اسپور در آخرین بازی خود در سوپرلیگ ترکیه، میزبان گالاتسرای بود اما با 3 گل مغلوب این تیم قدرتمند شد. اونیه کورو 2 بار و بایرام گل های گالاتاسرای را به ثمر رساندند تا فاتح تریم در یک بازی حساب شده، ساغلام را شکست بدهد و 3 امتیاز را از چنگ او در بیاورد.

ساغلام که با تراکتورسازیف ضعیف ترین نتایج چند سال اخیر این تیم را کسب کرد، در ترکیه هم حال و روز خوشی ندارد. او فقط امیدوار به بازی های آینده است. اینکه بتواند کایسری را ار بحران نجات بدهد یا نه، پرسشی است که در ترکیه هم کسی پاسخ آن را نمی داند. درست مثل دورانی که او در تبریز مربیگری می کرد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 93

به "سرمربی سابق تراکتور، مغلوب تفکرات تریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سابق تراکتور، مغلوب تفکرات تریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید