144 ساعت آموزش شهرداران نواحی

به گزارش دیتاپد، دوره آموزش تخصصی شهرداران نواحی شهرداری تهران آغاز شد.

144 ساعت آموزش شهرداران نواحی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، دوره آموزش تخصصی شهرداران نواحی توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران و اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران با همکاری معاونت هماهنگی و امور مناطق برای 124 شهردار ناحیه برگزار می شود.

در افتتاحیه این دوره که راس ساعت 14 روز 17 آذر در مرکز آموزش مجازی موسسه علمی کاربردی برگزار گشت، شهرداران نواحی به صورت مجازی و سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهرداری تهران و مدیر کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران بصورت همزمان در مرکز آموزش های مجازی موسسه آغاز دوره را اعلام نمودند.

دوره آموزش تخصصی شهرداران نواحی شهرداری تهران به مدت 144 ساعت در 9 حوزه تخصصی شامل منابع انسانی، حمل و نقل، فنی و عمرانی، مدیریت بحران، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری، امور اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و محیط زیست و برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، برگزار می شود.

گرگانی، سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مناسب اداره کل آموزش و معاونت امور مناطق در برگزاری این دوره و ضمن خوش آمدگویی به شهرداران محترم نواحی در خصوص نحوه برگزاری و حضور مستمر فراگیران مباحثی را ارائه نمودند. ایشان بیان کردند این دوره به مدت 8 ساعت در هفته و روز های دوشنبه و چهارشنبه برنامه ریزی شده و بعد از پایان هر حوزه تخصصی آزمون طراحی شده که، فراگیران می بایست امتیاز کافی در این آزمون ها را کسب نمایند.

مدیر کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران نیز ضمن خیر مقدم به شهرداران نواحی، به اهمیت و ضرورت این دوره برای شهرداری تهران اشاره کردند و از فراگیران دوره دعوت به حضور حداکثری و استفاده هر چه بیشتر از مباحث تخصصی داشتند.

دوره شهرداران نواحی با تدریس عبدی در حوزه حمل و نقل آغاز شد. در انتهای دوره که به مدت 144 ساعت آموزشی می باشد آزمون نهایی اخذ خواهد شد و همچنین کتاب و محتوای آموزشی دوره در اختیار همکاران محترم شهرداری تهران جهت بهره برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1521

به "144 ساعت آموزش شهرداران نواحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "144 ساعت آموزش شهرداران نواحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید