یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تساوی لیورپول و بایرن در شب برآورده نشدن انتظارات، لیون تیکی تاکای بارسا را خنثی کرد

به گزارش دیتاپد، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو دیدار همزمان از ساعت 23 و 30 دقیقه برگزار گردید.

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تساوی لیورپول و بایرن در شب برآورده نشدن انتظارات، لیون تیکی تاکای بارسا را خنثی کرد

به گزارش،در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو دیدار همزمان از ساعت 23 و 30 دقیقه برگزار گردید که مصاف تیم های لیورپول و بایرن مونیخ ، همچنین دیدار لیون و بارسلونا با تساوی به انتها رسید.

تیم لیورپول در یکی از حساس ترین دیدارهای این مرحله در استادیوم آنفیلد میزبان بایرن مونیخ بود که این دیدار با تساوی بدون گل به انتها رسید.

این مسابقه بسیار کمتر از مقداری که انتظار می رفت جذابیت داشت و اکثرا توپ در میانه های میدان در جریان بود. هر چند هر دو تیم موقعیت های گل بسیار خوبی نیز داشتند اما این موقعیت ها زیاد نبود و تبدیل به گل هم نشد.

با این تساوی ، هنوز تکلیف تیم صعود کننده تعیین نشده و کار به بازی برگشت در آلیانز آرنای مونیخ کشیده شد.

در دیداری دیگر تیم المپیک لیون فرانسه میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این بازی نیز گلی نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار تیم مهمان یعنی بارسلونا بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت (63 درصد مقابل 37 درصد حریف) و 25 شوت نیز روانه دروازه لیون کرد اما هیچ کدام ثمری نداشت تا کار این مسابقه نیز به دیدار برگشت در استادیوم نیوکمپ بارسلون کشیده گردد.

دیدارهای برگشت مسابقات امشب چهارشنبه سه هفته دیگر (21 اسفند) برگزار می گردد.

ترکیب تیم های لیورپول و بایرن مونیخ اعلام شد

ترکیب لیون و بارسلونا اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 171

به "یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تساوی لیورپول و بایرن در شب برآورده نشدن انتظارات، لیون تیکی تاکای بارسا را خنثی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تساوی لیورپول و بایرن در شب برآورده نشدن انتظارات، لیون تیکی تاکای بارسا را خنثی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید