از اندونزی، هاشمیه متقیان: داوران سختگیرانه و در حد پارالمپیک قضاوت کردند

به گزارش دیتاپد، دارنده مدال نقره پرتاب نیزه بازی ةای پاراآسیایی 2018 گفت: می توانستم رکوردهای بهتری از خود به جا بگذارم اما سختگیری داوران مانع شد.

از اندونزی، هاشمیه متقیان: داوران سختگیرانه و در حد پارالمپیک قضاوت کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، هاشمیه متقیان دارنده مدال نقره بازی های آسیایی در رشته پرتاب دیسک درباره این رقابت ها گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم به مدال نقره برسم. شرایط خوبی داشتم و این توانایی را در خودم می دیدم که بتوانم نتیجه بهتری بگیرم. دوست داشتم رکورد بهتری ثبت کنم و به مدال طلا برسم اما امروز داوران در حد پارالمپیک قضاوت کردند.

متقیان همچنین ادامه داد: پیش بینی خودم هم بود که در نهایت به مدال نقره برسم اما با توجه به تغییراتی که در کلاس بندی به وجود آمد و در کلاس f57 مسابقه دادم و همچنین سختگیری هایی که در داوری وجود داشت، نتوانستم به آنچه که می خواستم برسم و گرنه شرایطم به گونه ای بود که می توانستم کاندیدای مدال طلا باشم.

متقیان درباره سطح مسابقات هم گفت: به لحاظ کیفی همسطح مسابقات خوب بود. داوران هم که به مراتب از سطح مسابقات بالاتر بودند اما به نظرم اندونزی میزبانی خوبی را از این بازی ها نداشت.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی همچنین درباره برنامه اش برای آینده گفت: حضور در پارالمپیک توکیو مهمترین برنامه ام است. برای موفقیت در این بازی ها کوشش می کنم و امیدوارم که برنامه ریزی ام تا این بازی ها به خوبی جواب بدهد.

سفری رویایی با تور بالی به بهشت روی زمین.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 65

به "از اندونزی، هاشمیه متقیان: داوران سختگیرانه و در حد پارالمپیک قضاوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، هاشمیه متقیان: داوران سختگیرانه و در حد پارالمپیک قضاوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید