کامالا هریس از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، کامالا هریس سناتور دموکرات از ایالت کالیفرنیا که برای کسب نامزدی حزب متبوع خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال آینده میلادی رقابت می کرد، از ادامه رقابتها انصراف داد.

کامالا هریس از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

هریس روز سه شنبه در یک پیغام توئیتری خطاب به حامیان خود نوشت: با کمال تأسف- اما همچنین با کمال سپاس- اعلام می کنم که امروز کمپین انتخاباتی خود را به حالت تعلیق درمی آورم.

انصراف هریس از ادامه رقابتهای انتخاباتی در حالی اعلام شد که وی پیشتر یک مراسم جمع آوری یاری اقتصادی در شهر نیویورک را به بهانه بروز یک موضوع شخصی لغو نموده بود.

گفتنی است که کامالا هریس ماه ژوئیه خود را نامزدی مهم و معین کننده در عرصه رقابتها خواند؛ اما برای کسب چنین جایگاهی نتوانست حمایت کافی رأی دهندگان را بدست آورد.

وی در رایانامه ای خطاب به حامیان خود با اشاره تلویحی به نامزدهای ثروتمند این دوره از انتخابات آمریکا- دونالد ترامپ جمهوریخواه و مایکل بلومبرگ دموکرات- نوشت: من میلیاردر نیستم. و نمی توانم بودجه اقتصادی کمپین انتخاباتی خود را تأمین کنم. و هرچقدر که این کمپین پیش می رود، تأمین بودجه موردنیاز برای ادامه رقابت سخت تر و سخت تر می گردد.

گفتنی است که کمپین انتخاباتی سناتور کامالا هریس از ژانویه 2019 فعالیت خود را شروع کرد و مورد استقبال دموکراتهای جریان اصلی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 616

به "کامالا هریس از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامالا هریس از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید