کارانکا: انصاری فرد شرایط را می دانست

به گزارش دیتاپد، نگرش و نمایش کریم انصاری فرد در تمرین ها عالی است.حتی زمانی که برای دقایقی کوتاه در بازی های ناتینگهام فارست به میدان می رود تمام توانش را به کار می بندند.

کارانکا: انصاری فرد شرایط را می دانست

کارانکا: انصاری فرد قطعا شانس خواهد داشت

کریم انصاری فرد در سومین بازی متوالی برای ناتینگهام فارست به عنوان بازیکن ذخیره در دقایق پایانی مقابل آستون ویلا به میدان رفت اما به نظر می رسد کنار گذاشتن لویس گرابان، مهاجم 13 گله ناتینگهام فارست و قراردادن انصاری فرد در ترکیب اصلی کاری سخت به نظر می سد.

آیتور کارانکا سرمربی فارست می گوید:انصاری فرد از این شرایط آگاهی داشت و به ناتینگهام فارست آمد.برای او رقابت با مهاجمانی مثل گرابان، دارفی و کاروالهو بسیار خوب است تا برای به دست آوردن جایگاهش مبارزه کند.نگرش و نمایش کریم انصاری فرد در تمرین ها عالی است.حتی زمانی که برای دقایقی کوتاه در بازی های ناتینگهام فارست به میدان می رود تمام توانش را به کار می بندند.

سرمربی ناتینگهام فارست ادامه داد:انصاری فرد قطعا در بسیاری از بازی ها شانس حضور در میدان را خواهد داشت.او به ما یاری می نماید زیرا بازیکن خوبی است.احساس می کنم کریم انصاری فرد، گرابان و داریل گزینه های زیادی را به من می بخشند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 105

به "کارانکا: انصاری فرد شرایط را می دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارانکا: انصاری فرد شرایط را می دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید