چین: فراوری یک میلیارد دز واکسن کرونا در سال 2021! ، تضمین 10 میلیارد دلاری اروپا برای تحویل واکسن فایزر و کیوروک

به گزارش دیتاپد، مرکز دارویی ملی چین (Sinopharm) اعلام نموده واکسن کرونای تولیدی در این کشور تا به امروز به یک میلیون نفر از مردم این کشور تزریق شده است.

چین: فراوری یک میلیارد دز واکسن کرونا در سال 2021! ، تضمین 10 میلیارد دلاری اروپا برای تحویل واکسن فایزر و کیوروک

با ما سفر کنید و با هزینه تورهای اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز دارویی ملی چین (Sinopharm) اعلام نموده واکسن کرونای فراوریی در این کشور تا به امروز به یک میلیون نفر از مردم این کشور تزریق شده است و با توجه به اینکه این اشخاص در طول زمان به مکان های مختلفی خارج از کشور چین سفر نموده اند، ابتلای مجدد در هیچکدام دیده نشده و عارضه دیگری ناشی از این واکسن نداشته اند.

مرکز دارویی چین میخواهد تا انتها سال، 100 میلیون دوز از این واکسن را فراوری نموده و آمار فراوری را برای سال آینده به یک میلیارد دز برساند!

بنابر اعلام شرکت Sinopharm افرادی که این واکسن را دریافت نموده اند، اغلب به کشور های دیگر اعزام شده اند چرا که یا دیپلمات بوده اند، یا دانشجو یا کارمندان شرکت های بین المللی.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1476

به "چین: فراوری یک میلیارد دز واکسن کرونا در سال 2021! ، تضمین 10 میلیارد دلاری اروپا برای تحویل واکسن فایزر و کیوروک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: فراوری یک میلیارد دز واکسن کرونا در سال 2021! ، تضمین 10 میلیارد دلاری اروپا برای تحویل واکسن فایزر و کیوروک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید