پیشنهاد روسیه به مقامات لبنانی برای تشکیل فوری دولت

به گزارش دیتاپد، روسیه در پیامی به مقامات لبنانی توصیه کرد برای تشکیل دولت جدید و مدیریت بحران این کشور فرصت را غنیمت بشمرند.

پیشنهاد روسیه به مقامات لبنانی برای تشکیل فوری دولت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روسیه با ارسال پیغام مستقیمی به مقامات لبنانی توصیه کرد برای تشکیل فوری دولت اقدام نمایند.

روزنامه لبنانی الجمهوریه روز چهارشنبه گزارش داد روسیه به مقامات مسئول در تشکیل دولت لبنان توصیه نموده فرصت را از دست ندهند و برای تشکیل دولتی که بحران این کشور را مدیریت کند، وارد عمل شوند.

الجمهوریه به نقل از منابع دیپلماتیک خود گزارش داد: روسیه در این پیغام پافشاری رئیس جمهور لبنان و نیز جبران باسیل، رهبر حزب جریان آزاد برای انتصاب 7 وزیر در دولت آینده را یادآور شده است.

سعد حریری، مامور تشکیل کابینه هفتاد و هفتم لبنان روز گذشته با میشل عون ملاقات کرد و قرار است امروز چهارشنبه رایزنی ها در مورد تشکیل دولت جدید دنبال گردد.

دولت لبنان پس از انفجار بندر بیروت در 4 اوت استعفا کرد و هم اکنون سعد حریری مکلف به تشکیل کابینه شده است، اما فشار های فرانسه و آمریکا برای درج خواسته های خود در آینده این کشور مانع از تسریع در فرایند تشکیل دولت شده و بیروت بار دیگر به شکافی سیاسی و نبود دولت گرفتار شده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1515

به "پیشنهاد روسیه به مقامات لبنانی برای تشکیل فوری دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد روسیه به مقامات لبنانی برای تشکیل فوری دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید