پیغام رئیس فدراسیون جهانی فیزو به دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران

به گزارش دیتاپد، رئیس فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی و وزیر ورزش روسیه در پیامی به مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی از برنامه ریزی برای توجه به ورزش دانشجویان و پیشبرد علوم ورزشی در زمان شیوع کرونا تشکر کرد.

پیغام رئیس فدراسیون جهانی فیزو به دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی، دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم به صورت مجازی از 19 تا 22 آبان ماه برگزار گردید.

به همین مناسبت اولگ ماتیتسین رئیس فدراسیون بین المللی ورزش دانشگاهی FISU و وزیر ورزش روسیه پیغامی را به برگزار نمایندگان این همایش در مراسم اختتامیه آن ارسال کرد. در بخشی از پیغام، ماتیتسین از زحمات بشیریان رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی ایران و افراد حاضر در این همایش علمی تشکر کرد.

در پیغام ماتیتسین آمده است:

از آقای بشیریان رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی و دوستان عزیز حاضر در همایش بابت فرصتی که در اختیار من قرار دادید که در دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی صحبت کنم تشکر می کنم. همانطور که همه ما آگاه هستیم سراسر دنیا در حال حاضر امکان ورزش کردن به شکل معمول برای مردم میسر نیست، اما می دانیم که این شرایط موقت است. علم،پاسخ مشکل پاندمی را فراهم نموده و ورزش ضلع مکمل برطرف این مشکل است. خانواده ها در خانه هایشان قرنطینه شده اند. دانشجویان شرایط لذت بردن از امکانات محیط دانشگاه را ندارند. این شرایط پاندمیک ما را به فکر کردن در خصوص پیداکردن راهکار برای چطور سرکار رفتن وادار نموده و ما را به سمت استفاده از تکنولوژی های دیجیتال برده است. آنچه امروز به آن احتیاج داریم تلفیق بینش آکادمیک و راهکار های کاربردی و عملیاتی است. محققین و مسئولین اجرایی دست به دست هم داده اند تا به ما یاری نمایند که جامعه ای فعال را به نمایش بگذاریم که ورزش در آن ایفای نقش می نماید. به همین خاطر است که من از اینکه محققین و مسئولین اجرایی خانواده ورزش به واسطه این همایش دور هم جمع شده اند مشعوف هستم. برای شما بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم ایده ها و برنامه های تان را با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1467

به "پیغام رئیس فدراسیون جهانی فیزو به دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس فدراسیون جهانی فیزو به دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید