پنتاگون هدف از جابجایی نظامیان آمریکایی از آلمان را اظهار داشت

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز خاطرنشان کرد که هدف این کشور از خارج کردن نظامیانش از آلمان و اعزام آنها به لهستان و در مجموع شرق اروپا مقابله، با تهدیدات احتمالی مسکو است.

پنتاگون هدف از جابجایی نظامیان آمریکایی از آلمان را اظهار داشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وزیر دفاع آمریکا در این خصوص اظهار داشت: اصل این است که نیروهایمان را به سمت مناطق شرقی تر اروپا منتقل می کنیم تا به مرزهای روسیه نزدیک تر شده و خطر آن ها را دفع نمایند.

رئیس پنتاگون در این باره ادامه داد: اغلب متحدان آمریکا این اقدام را حرکتی خوب توصیف نموده اند و این کار تمام اهدافی که در نظر گرفته شده است را پوشش می دهد. ما همچنان 24 هزار نیرو در آلمان داریم پس این کشور همچنان عظیم ترین میزبان نیروهای ما محسوب می گردد. اصل مطلب این است که با عظیم تر شدن اتحاد (ناتو) مرزها تغییر نموده اند.

مارک اسپر با اشاره به افزایش تنش ها میان آمریکا و چین مدعی شد: پکن باید از قوانین، مقررات و هنجارهای بین المللی پیروی کند و به تعهدات خود در زمینه هنگ کنگ و نیز تحرکات و ادعای مالکیت در دریای جنوب چین که از نظر ما غیرقانونی هستند نیز پایبند باشد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1306

به "پنتاگون هدف از جابجایی نظامیان آمریکایی از آلمان را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون هدف از جابجایی نظامیان آمریکایی از آلمان را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید