پروژه های راهسازی مهریز فعال شد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، محمد ذاکر در بازدید از پروژه های راهداری شهرستان مهریز گفت: پروژه هایی که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در مهریز در حال اجراست، شامل تکمیل کمربندی روستای بنادک سادات، تقاطع سریزد ـ منگاباد و بهسازی و مرمت رویه آسفالت مسیر انار ـ مهریز است.

پروژه های راهسازی مهریز فعال شد

وی اضافه نمود: پروژه تکمیل کمربندی روستای بنادک سادات سال های قبل اجرا شده بود اما به مرحله تکمیل و بهره برداری نرسید که با تامین اعتبار اجرا شده، پیمانکار پروژه دوباره فعال شد و اکنون این پروژه به مرحله آسفالت رسیده است.

ذاکر مطرح نمود: این پروژه یک گره ترافیکی داشت که مقرر شد با نصب تجهیزات ایمنی رفع گردد و با سرانجام یافتن آسفالت پروژه، مورد بهره برداری قرار گیرد که با تکمیل این طرح، کنارگذر روستای بنادک سادات به صورت کامل زیر عبور می رود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در مورد تقاطع سریزد ـ منگاباد نیز بیان نمود: بخشی از این پروژه در سال های قبل اجرا شده بود اما آسفالت دسترسی سریزد باقی مانده بود که این طرح نیز اکنون به مرحله آسفالت رسیده و در هفته جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مسیر انار ـ مهریز نیز از محورهای شریانی مهم است که هم مسیر انار به مهریز و هم مهریز به انار بسیار پرتردد است.

ذاکر یادآور شد: پیمانکار در باند مهریز به انار به زودی عملیات اجرایی را شروع می نماید و در باند برگشت نیز شرکت پیمانکار مدتی پروژه را تعطیل نموده بود اما مدتی است که فعالیت را دوباره شروع نموده و طی چند روز آینده قرارداد پروژه به سرانجام می رسد و برای ادامه کار نیز احتیاج است که قرارداد جدید منعقد گردد و به احتمال زیاد ادامه کار در سال 98 جریان خواهد یافت.

وی با اشاره به بازدید از شهرک حمل و نقل مهریز بیان نمود: این شهرک با مشکل آسفالت مسیرهای دسترسی و معابر داخلی شهرک روبرو بود و مقرر شد که برآورد هزینه آسفالت انجام گردد و با یاری شرکت های مستقر در این شهرک، معابر این شهرک را آسفالت کنیم.

ذاکر گفت: یکی از مواردی که امروز مطرح شد و امیدواریم بتوانیم تا فرا رسیدن تعطیلات نوروز و راحت تر بودن سفرهای نوروزی نسبت به انجام آن اقدام کنیم، مرمت رویه آسفالت قبل از ایستگاه شهید مدنی بود که از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

وی گفت: قرار شد طی قراردادی با شرکت پیمانکار، این بخش به صورت مقطعی مرمت گردد و برای بهسازی اساسی آسفالت این جاده، وارد قرارداد جدید شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 107

به "پروژه های راهسازی مهریز فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های راهسازی مهریز فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید