نگرانی از موج دوم کرونا در چین؛ 11 محله پکن قرنطینه شدند

به گزارش دیتاپد، منطقه فنگتای در پکن، پایتخت چین به دنبال مشاهده موارد بیشتر ابتلا به ویروس کرونا در شرایط اضطراری قرار گرفته و گفته شده 11 محله آن به خاطر بروز خوشه های کرونا در قرنطینه قرار گرفته اند.

نگرانی از موج دوم کرونا در چین؛ 11 محله پکن قرنطینه شدند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

یک مقام رسمی این منطقه گفته است 45 مورد جدید ابتلا به کرونا در یک بازار عمده فروشی که اکنون تعطیل شده وجود داشته است. این بازار مواد غذایی در جنوب شرقی پکن واقع شده است.

چندین بازار عمده فروشی در پکن از دیروز تعطیل شده اند.

موارد جدید ابتلا به کرونا باعث شده تا مقام های شهری استفاده از وسایل ورزشی عمومی و ورود گردشگران خارج از پکن را ممنوع نمایند.

این مقام ها نگرانی خود را از موج دوم ویروس کرونا اعلام نموده اند. تأثیر بازار ها در همه گیری، یک مساله حساس در چین به شمار می رود. باور بر این است که منشاء ویروس کرونا یک بازار غذا های دریایی در ووهان، مرکز استان هوبی بوده است. اولین مورد در ماه دسامبر سال پیش گزارش شد.

دولت چین می گوید در این کشور 4634 نفر به خاطر ابتلا به بیماری کووید-19 جان خود را از دست داده اند اگرچه تردید هایی نسبت به صحت این آمار اعلام شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1212

به "نگرانی از موج دوم کرونا در چین؛ 11 محله پکن قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از موج دوم کرونا در چین؛ 11 محله پکن قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید