نصرتی: پرسپولیس با تیزهوشی خود از سد فولاد گذشت، رادوشویچ کاملاً حرفه ای بوده و پاسخ تمام نقدها را داده است

به گزارش دیتاپد، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد شاگردان یحیی گل محمدی با استفاده از تیزهوشی خود توانستند فولاد خوزستان را شکست دهند.

نصرتی: پرسپولیس با تیزهوشی خود از سد فولاد گذشت، رادوشویچ کاملاً حرفه ای بوده و پاسخ تمام نقدها را داده است

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس توانست با تیزهوشی خود در این مسابقه سنگین پیروز گردد. نکونام تیمش را با سازماندهی به میدان فرستاده بود و با توجه به اینکه مدتی در تیم ملی با کی روش کار نموده است، می خواست با دفاع فشرده در یک سوم تا دوسوم دفاعی خود، فضاها را برای پرسپولیس ببندد. او به خصوص در نیمه اول، موقعیت های کمی به پرسپولیس داد و تیمش دو فرصت گلزنی خیلی خوب را هم از دست داد.

وی با تمجید از گلزن این مسابقه توضیح داد: پرسپولیس با خلاقیت سیامک نعمتی به گل رسید که یکی از بازیکنان آماده تیم است و کارش را به نحو احسن انجام می دهد. او با حضور اوساگونا و استوکس، کمتر فرصت بازی پیدا می کرد، اما عملکردش همواره مثبت بوده است. فولاد پس از گل کوشش می کرد حمله کند که به جایی نرسید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس تقریباً با این برد مسجل شد و شانس فولاد برای رسیدن به رده های بالایی جدول کاهش یافت. فولاد کوشش می کرد تاکتیکی و بابرنامه باشد؛ پرسپولیس هم می خواست کنترل بازی را در اختیار بگیرد و از عمق نفوذ کند که فضاها بسته بود. هر دو تیم مربیان باانگیزه ای داشتند که به هر دوی آنها، خصوصاً پرسپولیس بابت قهرمانی لیگ برتر تبریک می گویم.

نصرتی در خصوص شرایط علی علیپور به خبرنگاران گفت: علیپور ابتدای فصل هم شرایط چندان خوبی نداشت و تماشاگران شدیداً از او انتقاد کردند. زمانی که اوساگونا به پرسپولیس آمد، مکمل بسیار خوبی برای او محسوب می شد و خیلی به این مهاجم یاری می کرد. اوساگونا که به تازگی به ایران بازگشته، در لیگ قهرمانان آسیا می تواند در کنار امیری، مکمل خیلی خوبی برای علیپور باشد و به او یاری کند. شرایط این مهاجم از زمان جذب اوساگونا خیلی بهتر شد و با تمرینات بهتر و هماهنگی با او می تواند به روزهای اوج خود بازگردد.

وی با تمجید از بوژیدار رادوشویچ بیان نمود : رادو به تمام معنا بازیکنی حرفه ای است. هر وقت این بازیکن روی نیمکت نشست، اعتراضی نکرد و وقتی به میدان رفت، صد درصد خوب بود. در زمان نیمکت نشینی رادوشویچ می گفتند وقتی بازیکن خارجی می گیرید، باید از او بهره ببرید و نباید سهمیه خود را بسوزانید. با این حال رادوشویچ پاسخ همه نقدها را داده و فوق العاده کار نموده است.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره احتمال جدایی کریم باقری از جمع سرخپوشان در سرانجام لیگ نوزدهم گفت: تأثیر کریم باقری در پرسپولیس واقعاً انکارناپذیر است. من با او همبازی بودم و به نظرم می تواند منش رفتاری و انضباط تیم را حفظ کند. البته او می گفت فقط برای بازی های تیم ملی به این تیم اضافه می گردد. در هر حال باقری با تجربیات و رفتاری که دارد، می تواند به تیم ملی یاری زیادی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1273

به "نصرتی: پرسپولیس با تیزهوشی خود از سد فولاد گذشت، رادوشویچ کاملاً حرفه ای بوده و پاسخ تمام نقدها را داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: پرسپولیس با تیزهوشی خود از سد فولاد گذشت، رادوشویچ کاملاً حرفه ای بوده و پاسخ تمام نقدها را داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید