نشانه های عدم علاقه زن به مرد

به گزارش دیتاپد، نشانه های عدم علاقه زن به مرد چیست؟ مسلما نمی توان به راحتی گفت! چون زنان آنطور که مردها صریحا مواضع خود را اعلام می کنند در بیان احساسشان روراست نیستند و این مساله تنها می تواند بخاطر تفاوت های شخصیتی زن و مرد باشد. اما نشانه های واضحی که از بی علاقگی یک زن خبر می دهد چیست؟

نشانه های عدم علاقه زن به مرد

خبرنگاران | سرویس روانشناسی - مسلما برای اینکه یک زندگی به خوبی پا بگیرد علاقه هر دو طرف به همدیگر لازم است. اگر یک نفر به دیگری علاقه داشته باشد و طرف دیگر در خودش هیچ علاقه ای احساس نکند، آنوقت شخص اول حس می کند در حال آب در هاونگ کوبیدن است و ابراز احساس به چنین شخصی هیچ عاقبتی نخواهد داشت. پس فضای زندگی شان روز به روز متشنج تر خواهد شد. بیایید ببینیم نشانه های عدم علاقه زن به مرد چیست و چگونه می توان متوجه شد که ابراز احساس به طرف مقابلمان هیچ فایده ای ندارد؟

نشانه های عدم علاقه زن به مرد

من زنی هستم که به همسرم علاقه بسیار دارم. بر همین اساس من در زندگی تصمیماتی گرفته ام و رفتار هایی کرده ام که فکر می کنم نشات گرفته از علاقه ام به همسرم و زندگی ام باشد؛ بنابراین تصور می کنم زنانی که اینچنین نباشند احتمالا علاقه ای هم به مردشان نداشته باشند.

احتمالا!

از قلم نیاندازید که هیچوقت نمی توان برای همه شخصیت های دنیا یک فرمول یا نسخه پیچید. ممکن است برخی زنان نظرات متفاوتی نسبت به این موضوع داشته باشند. ممکن هنگام در پیش دریافت رفتاری سعی در انتقال پیامی به شما داشته باشند یا منظور خاصی پشت آن رفتارشان پنهان باشد. در بسیاری موارد برخی رفتارها در جواب به یک سری رفتارهای خود مردان است. پس نهایتا بهترین راه حل یک صحبت صادقانه و موشکافی رفتار ها و دلایلشان است. چون پیش داوری و قضاوت های نادرست می تواند عواقب ناگواری در پی داشته باشد. در ادامه به این نشانه های احتمالی می پردازیم:

1- بی تفاوتی

من فکر می کنم هیچ زنی نمی تواند نسبت به علایق و سلایق همسرش بی تفاوت باشد. ممکن است در بسیاری موارد ترجیح دهد سلایق خودش را اعمال کند، اما حتما در مورد نوع پوشش و آرایش، نوع غذاها، لیست افرادی که با آن ها معاشرت خانوادگی دارند، رنگ های مورد علاقه، موسیقی و... سعی می کند تا جایی که می تواند بی تفاوت نباشد. اما اگر انتخاب کند که بی تفاوت باشد این حتما ناشی از یک احساس منفی در وجود اوست. بی تفاوتی مساله ایست که حتما باید درموردش صحبت شود.

2- ناسازگاری

زندگی مشترک مثل یک قایق سوار بر امواج خروشان است. سفر همواره ادامه دارد. برای پیش رفتن این سفر و رسیدن به مقصد هر دو باید پارو بزنیم. هماهنگ و منظم. ما زن ها ممکن است در زندگی خواسته های بسیاری داشته باشیم که با نوع زندگی که مردان برای ما می سازند جور درنیاید. اما یک حساب دودوتا چهارتا می کنیم. خواسته هایمان مهمترند یا آرامش زندگی مان با مرد طرف مقابل مان؟ اگر آن مرد را بیشتر دوست بداریم و بودن با او برای ما حس بهتری به ما بدهد ممکن است کوتاه بیاییم و خواسته هایمان را با او وفق دهیم. البته این باید یک امر دو طرفه باشد. همانطور که گفتم برای به مقصد رسیدن قایق یک تلاش هماهنگ و دوطرفه لازم است. اما اگر این کار را نکنیم و سر ناسازگاری با وی بگذاریم پس یعنی آن مرد را آنقدر مناسب خودمان نمی دانیم یا به او علاقه نداریم.

3- بی احترامی

بی احترامی کردن به طرف مقابل یا تحقیر کردن او می تواند ناشی از این باشد که ما ندانیم با این کار چه بلایی داریم سر او می آوریم. اما اگر بدانیم و دلمان خنک هم بشود خب پس می توان نتیجه گرفت که به او علاقه ای نداریم. حالا یا فعلا اگر دعوا داریم به او علاقه ای نداریم (چون در دعوا که حلوا خیر نمی کنند) یا کلا به او علاقه نداریم! پس اگر زن طرف مقابلتان در کل در حالت عادی هم به شما بی احترامی می کند و برایش مهم هم نیست که چقدر ناراحت می شوید به شما علاقه ای ندارد.

4- فاصله

ممکن است این فاصله در مقاطعی از زندگی مشترک یا یک رابطه بین دو طرف ایجاد شود. گاهی بخاطر شغل اشخاص، تحصیل، گاهی بخاطر تولد فرزند. زنگ خطر آنجاست که یک زن نسبت به این فاصله بی تفاوت باشد یا حتی بدتر از آن، مسرور هم بشود و به این نتیجه برسد که اینطوری زندگی بهتری دارد. اگر زنی دلش برای شما تنگ نشود یا دلش نخواهد که اوقاتش را بیشتر با شما بگذراند پس علاقه ای به ادامه ارتباط با شما ندارد.

بیشتر بدانید: چه کار کنم که همسرم بیشتربه من توجه کند تا به فرزندانم؟

5- رابطه فیزیکی

این رابطه فیزیکی می تواند شامل در آغوش دریافت، بوسیدن، دست در دست هم قدم زدن، بازو در بازو هم انداختن، سر بر روی شانه یکدیگر گذاشتن، در کنار هم نشستن برای تماشای تلویزیون و دست گردن هم انداختن و در صمیمانه ترین شکل ممکن رابطه جنسی باشد. زن ها معمولا نسبت به رابطه جنسی نگاهی احساسی دارند. برای آن ها مهم است با کسی که به او علاقه دارند تماس فیزیکی داشته باشند. این مساله برای آن ها بقدری حائز اهمیت است که شاید حتی نتوانند بعد از یک مشاجره رابطه جنسی برقرار کنند. اما زنی که به کل از داشتن ارتباط فیزیکی با همسر خودش سر باز بزند و حتی حاضر نباشد برای بهبود رابطه تلاشی کند این ناشی از یک رنج درونی در روح اوست و باید حتما ریشه یابی شود.

بیشتر بدانید: قانون هفدهم روابط پیروز - اولویت صمیمیت عاطفی بر صمیمیت جنسی

6- اولویت ها

یکی از نشانه های عدم علاقه زن به مرد در اولویت قرار ندان همسر است البته می تواند علل دیگری نیز داشته باشد. هر انسانی در زندگی اش یک سری اولویت ها دارد. اگر شما اولویت یک زن نیستید یا جزو آخرین انتخاب های او برای وقت گذرانی و ... هستید احتمالا این زن به شما علاقه ای ندارد. چون مطمئن باشید ما زن ها وقتی به یک نفر علاقه داریم او تبدیل به اولویت اول و آخر ما برای هر کاری می شود.

7- لجبازی

اگر زنی با شما لجبازی می کند حتما به دنبال انتقال دادن پیامی بطور غیر مستقیم به شماست. زنان در بسیاری موارد از گفتن مستقیم خواسته هایشان یا دلایل کارهایشان اجتناب می کنند. اما اگر از این کار وضوحا لذت می برد پس احتمالا به شما علاقه ای ندارد و می توانید این لجبازی را یکی از نشانه های عدم علاقه زن به مرد تلقی کرد به شرطی که نیاز به توجه در آن پنهان نشده باشد.

بیشتر بدانید:زبان بدن زنان عاشق را بشناسید

سخن آخر

حرف آخر اینکه زنان به قدری پیچیده هستند که نمی توان گفت دلایل بالا از قطعیت کافی برخوردار است. هیچ چیز جای یک مکالمه صادقانه و بی طرفانه را نمی گیرد. اگر زنی هنوز تکلیفش با خودش مشخص نیست و نمی داند به شما علاقه دارد یا خیر به او فرصت دهید. اما اگر وضوحا می داند که به شما علاقه ای ندارد بهتر است خودتان را گول نزنید. چون هر چه بیشتر از رابطه تان با او بگذرد ممکن است هم به او آسیب بزنید هم خودتان. شما هرگز نباید خودتان را به هیچ کس تحمیل کنید. از طرفی باید آنقدر برای خودتان احترام قائل باشید که نخواهید وارد رابطه ای شوید که مشخصا خاتمه خوشی ندارد. اگر به آن زن علاقه شدیدی دارید و حاضر به خاتمه رابطه تان نیستید فقط می توانم به شما یک دیالوگ معروف از یک فیلم معروف را بگویم و آن اینست که: یک خاتمه تلخ بهتر از یک تلخی بی خاتمه است!

منبع: setare.com
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1621

به "نشانه های عدم علاقه زن به مرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه های عدم علاقه زن به مرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید