معرفی پارک ملی بانف کانادا

به گزارش دیتاپد، پارک ملی بانف در قلب کوه های باشکوه راکی در استان آلبرتا قرار گرفته است و بعضی از زیباترین مناظر کانادا را به نمایش می گذارد. دریاچه های رنگ فیروزه ای ، قله های پوشیده از برف و یخچال های طبیعی همه در این پارک خیره کننده به راحتی قابل دسترسی هستند.

معرفی پارک ملی بانف کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ترکیبی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جواهر این پارک دریاچه لوئیز است که آبهای سبز انعکاس کوهها و یخچالهای اطراف آن را نشان می دهد و بازدید کنندگان می توانند به راحتی در اطراف سواحل قدم بزنند. دریاچه Moraine با فاصله کمی کوتاه ، یکی دیگر از دریاچه های چشمگیر کوهستانی با چشم انداز حتی کمی نمایان تر است.

پارک یخی یخی که از دریاچه لوئیز تا جاسپر می گذرد یک درایو فراموش نشدنی و یکی دیگر از جاذبه های مهم بنف است. در انتهای جنوبی پارک شهر کوچک بانفور بانف قرار گرفته است که انواع و اقسام گزینه ها را برای اقامت ، خرید ، غذا خوری و زندگی شبانه فراهم می نماید.

بانف همچنین یک منطقه مهم ورزشی در زمستان و محل اقامت در دریاچه لوئیز اسکی توچال و روستای Sunshine ، دو مورد از برجسته ترین مقصد اسکی کانادا است.

انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 851

به "معرفی پارک ملی بانف کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پارک ملی بانف کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید