مشکل پرسپولیس برای سفر به امارات، بلیت پرواز کنسل شد!

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، حسین قدوسی درباره ملاقات مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که قرار است به میزبانی امارات برگزار گردد، گفت: بازی لغو نشده اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است. روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در استادیوم الوصل دبی دریافت شد. تا به امروز هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

مشکل پرسپولیس برای سفر به امارات، بلیت پرواز کنسل شد!

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط هواپیما کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می گردد کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو نموده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد؟ توضیح داد: ما در چند روز گذشته توسط بخش مالی باشگاه پرسپولیس بلیت های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم بلیتها کنسل نشوند و مسئله ای ایجاد نگردد ولی آقای یلوه معاون مالی باشگاه اعلام نمود پرواز از سوی هواپیمایی ماهان لغو و بلیتهای صادره کنسل شده است.

قدوسی اضافه کرد: پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده اند و بعضی آژانس های هواپیمایی هم به ما می گویند هیچ پروازی انجام نمی گردد. آقای انصاری فرد مدیرعامل باشگاه هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده است و بعد از آنالیز مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیت صادره و شرایط پروازها به کنفدراسیون اعلام می گردد تا در جریان شرایط کنونی باشند و ببینیم شرایط پروازی در روزهای آینده چگونه خواهد بود.فعلا که گفته می گردد تا اوایل هفته بعد پروازها لغو هستند.

به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه معین شده پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه هفته بعد باید در امارات به مصاف تیم التعاون عربستان برود ولی با شیوع ویروس کرونا هنوز چیزی قطعی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 824

به "مشکل پرسپولیس برای سفر به امارات، بلیت پرواز کنسل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل پرسپولیس برای سفر به امارات، بلیت پرواز کنسل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید