مسی برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی بارسلونا برنمی شود

به گزارش دیتاپد، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به مدیران این باشگاه خبر داد که برای شروع تمرینات اردوی پیش فصل و دادن تست کرونا به زمین تمرینی این باشگاه بازنخواهد گشت.

مسی برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی بارسلونا برنمی شود

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اس اسپانیا به نقل از رادیو کاتالونیا مدعی شد که لیونل مسی به وسیله تیم حقوقی و وکلای خود به باشگاه بارسلونا اعلام نموده است که برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی باشگاه برنمی گردد.

31 بازیکن بارسلونا امروز (یکشنبه) باید در زمین تمرینی خوان گامپر حضور نمایند تا برای معین شدن عدم ابتلای شان به کرونا تست PCR بدهند و اردوی پیش فصل خود را شروع نمایند. لیونل مسی اما این تست را انجام نخواهد داد چرا که طبق درخواستی که پیش از این به باشگاه ارائه نموده دیگر نمی خواهد برای کاتالان ها به میدان برود.

مسی هفته گذشته از بارسلونا درخواست کرد که قراردادش را فسخ کند تا پس از 20 سال حضور در نوکمپ از این تیم جدا گردد. باشگاه اما مدعی است که مهلت مسی برای چنین درخواستی گذشته و او یک سال دیگر قرارداد دارد. با این وجود مسی می خواهد نشان داد که بر تصمیم خود راسخ است. این در حالیست که دو روز پیش اعلام شد مسی نمی خواهد با باشگاه وارد جنگ حقوقی گردد و به همین دلیل میخواهد به تمرینات برگردد و به وسیله مذاکره و مسالمت آمیز راه خروجش را هموار کند.

در صورتی که مسی تست کرونا ندهد، طبق پروتکل های پزشکی تعریف شده توسط سازمان لیگ اسپانیا اجازه نخواهد داشت که در تمرینات پیش فصل تیم تحت راهنمایی رونالد کومان شرکت کند. این تصمیم مسی در صورتی که صحت داشته باشد می تواند سرشروع یک جنگ حقوقی میان بارسلونا و کاپیتان آرژانتینی اش باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1336

به "مسی برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی بارسلونا برنمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی برای دادن تست کرونا به زمین تمرینی بارسلونا برنمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید