مربی تیم ملی کشتی فرنگی: کسی که مدال می خواهد قرعه برایش مهم نیست، برای برترین نتیجه به نروژ می رویم

به گزارش دیتاپد، بهروز حضرتی پور گفت: کسی که در رقابت های جهانی نروژ برای مدال می جَنگد برایش قرعه مهم نیست.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: کسی که مدال می خواهد قرعه برایش مهم نیست، برای برترین نتیجه به نروژ می رویم

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، بهروز حضرتی پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی قبل از اعزام به مسابقات جهانی نروژ در مورد اردو های برگزارشده گفت: تمامی کشتی گیران شرایط خوبی دارند همه سعی و کوشش خود را نموده ایم تا بتوانیم آن ها را برای مسابقات جهانی آماده کنیم. عملکرد خیلی خوبی در اردو ها داشتیم و می خواهیم این عملکرد خوبمان را به مسابقات جهانی هم ببریم و در آنجا هم عملکرد مطلوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه از مسابقات المپیک برگشتیم سه دوره اردو برگزار کردیم همه این اردو ها شرایط خوبی داشتند، الآن هم در اردوی آخر هستیم، امروز هم آخرین روز اردو برگزار می گردد و مستقیم به فرودگاه می رویم و بامداد روز دوازدهم مهر راهی نروژ محل برگزاری مسابقات جهانی خواهیم شد.

وی در مورد مسابقات جهانی گفت: تفاوت این مسابقات با المپیک این است که تعداد شرکت نماینده ها بیشتر خواهد بود اگر در قرعه کشی اول و دوم قرعه مناسبی به نام کشتی گیرانمان بیفتد آن ها می توانند نتایج بهتری در ادامه کار کسب نمایند البته کسی که برای مدال می جنگد مهم نیست که چه قرعه ای به نامش بیفتد، هرکسی می خواهد مدال بگیرد باید برترین و سخت ترین سعی و کوشش خود را بکند تا بتوانند نتیجه بگیرد. کشتی گیران تیم ملی جوان هستند و جوانان همواره می توانند خود را به خوبی نشان بدهند.

حضرتی پور در مورد کشتی گیران حاضر در مسابقات جهانی نروژ گفت: کشور هایی که در کشتی فرنگی حرفی برای گفتن دارند کشور های روسیه، گرجستان، ترکیه، آذربایجان و مجارستان هستند که همواره در سطح اول کشتی فرنگی حرف داشتند و می توانستند برای کشتی گیران ما رقیبان خوبی باشند، البته در مسابقات فرنگی همواره تک چهره های خوبی مثل کشتی گیران دانمارک و فرانسه هم وجود دارند که می توانند مقابل کشتی گیران کشورمان خودی نشان بدهند.

وی در انتها اعلام نمود: ما برای برترین نتیجه به نروژ می رویم. باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که برترین شرایط را برای اردو ها فراهم کردند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1990

به "مربی تیم ملی کشتی فرنگی: کسی که مدال می خواهد قرعه برایش مهم نیست، برای برترین نتیجه به نروژ می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی کشتی فرنگی: کسی که مدال می خواهد قرعه برایش مهم نیست، برای برترین نتیجه به نروژ می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید