مدافع منچستریونایتد در راه بازگشت به ایتالیا

به گزارش دیتاپد، مدافع ایتالیایی نیمکت نشین تیم فوتبال منچستریونایتد، بار سفر برای بازگشت به وطنش را بسته است.

مدافع منچستریونایتد در راه بازگشت به ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت تریبال فوتبال، متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی منچستریونایتد میخواهد به سری A برگردد و دوران بازیگری اش را در ایتالیا بگذارند.

از انتها فصل گذشته و زمانی که ژوزه مورینیو راهنمایی من یونایتد را برعهده گرفت، دارمیان به یکی از بازیکنان مازاد شیاطین سرخ تبدیل شد که فرصت زیادی برای رفتن به میدان به دست نیاورد.

این طور که پیداست دفاع راست ایتالیایی شیاطین سرخ جایی در برنامه های آقای خاص ندارد و او به این نتیجه رسیده که ماندن در اولدترافورد برای او تنها وقت تلف کردن است.

طبق ادعای شبکه TMW مدافع ایتالیایی شیاطین سرخ بار سفر برای بازگشت به وطنش را بسته و قبول نموده است که از ماه ژانویه سال 2017 دوران بازیگری اش را در اینتر ادامه دهد، البته هنوز معین نیست که برنامه نراتزوری برای جذب دارمیان، به خدمت دریافت او به عنوان بازیکن قرضی است یا عقد یک قرارداد قطعی.

با معین شدن برنامه آقای خاص برای کنار گذاشتن مدافع پیشین تورینو از فهرست بازیکنان ترکیب اصلی من یونایتد، اینتر اولین تیمی بوده است که برای خرید این بازیکن 26 ساله ابراز تمایل نموده است. دارمیان را لوئیز فن خال 18 ماه پیش، به اولدترافورد برد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 656

به "مدافع منچستریونایتد در راه بازگشت به ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع منچستریونایتد در راه بازگشت به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید