مانور ضدتروریستی در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی

به گزارش دیتاپد، نیروهای نظامی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی (روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان)، در جریان یک مانور مشترک، جنگ و نابودی یک گروه تروریستی نفوذی را به نمایش گذاشتند.

مانور ضدتروریستی در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا روسیه، مانور مشترک ضدتروریستی نیروهای نظامی سازمان پیمان امنیت جمعی در جامعه مشترک المنافع با عنوان مشارکت- 2019 در یک منطقه نظامی در منطقه نیژنی نوگوراد آغاز شده است.

در جریان این تمرینات نظامی، افسران شش کشور: روسیه، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان در این پیمان عضویت دارند، تجربه جنگ در شرایط مدرن را بدست آوردند.

در مرحله نخست این مانور، نظامیان در مقابل وظیفه نابودی یک گروه تروریستی قرار گرفتند که به خاک یکی از کشورهای عضو این سازمان نفوذ کرده و یک منطقه مسکونی بزرگ را به تصرف خود درآورده بودند. تروریست ها می بایست با استفاده از آتش گسترده، مجبور به ترک مراکز تجمع خود شده و سپس به هلاکت برسند.

بر اساس سناریوی طراحی شده، شرکت کنندگان در این مانور ضدتروریستی، حمله و تصرف یک ایستگاه سوخت رسانی را به نمایش گذاشتند. تروریست ها پیروز شده بودند تا یکی از کامیون های حمل سوخت را منهدم کنند، در شرایطی که نیروهای آتش نشانی مشغول اطفاء حریق بودند، نیروهای مهاجم هم به هلاکت رسیدند.

در این عملیات ضدتروریستی چند هزار نیروی نظامی مشارکت داشتند. از طرف روسیه تنها کامیون ها، ماشین های زره پوش و هواپیمای حمل و نقل، در مجموع بیش از سیصد دستگاه تجهیزات نظامی شرکت داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 494

به "مانور ضدتروریستی در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور ضدتروریستی در چارچوب سازمان پیمان امنیت جمعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید