لیگ برتر فوتسال، تقابل کراپ الوند با شهروند در روز استراحت صدرنشینان

به گزارش دیتاپد، تیم فوتسال کراپ الوند در شرایطی مقابل تیم قعرنشین گروه الف قرار می گیرد که با شکست این تیم به 3 امتیازی گیتی پسندِ صدرنشین می رسد.

لیگ برتر فوتسال، تقابل کراپ الوند با شهروند در روز استراحت صدرنشینان

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز (پنجشنبه) برگزار خواهد شد. هفته ای که مس سونگون و گیتی پسند اصفهان، قهرمانان چهار دوره گذشته لیگ برتر و صدرنشینان فعلی دو گروه در آن استراحت می نمایند و سایر تیم ها به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مقاومت البرز مقابل شهید منصوری قرچک صف آرایی می نماید. مقاومت در 6 بازی گذشته خود به 5 پیروزی و یک شکست رسیده و می توان این تیم را پدیده لیگ برتر دانست. شاگردان فرهاد کشاورز با یک تساوی هم به صدر جدول گروه الف می رسند، اما شکست شهید منصوری به تداوم این صدرنشینی بیشتر یاری می نماید. تیم قرچکی اما شرایط اقتصادی خوبی ندارد و چند بازیکن شهید منصوری هم اخیراً از این تیم جدا شدند. شاگردان محسن حسن زاده در صورت شکست در این مسابقه ممکن است به قعر جدول گروه بازگردند.

کراپ الوند میزبان شهروند ساری خواهد بود. پس از نتایج ضعیف ابتدای فصل، کراپ الوند در دو ملاقات اخیر خود پیروز شد و خود را به بالای جدول گروه الف رسانده است. شاگردان لک از بالانشینان خود، یک بازی کمتر دارند و در صورت فزونی مقابل شهروند، فاصله خود را با صدر جدول کاهش می دهند. شهروند هم در پنج مسابقه گذشته تنها 4 امتیاز کسب نموده و در صورتی که نتواند کراپ الوند را شکست دهد به احتمال فراوان در قعر جدول ماندنی خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

فرش آرای مشهد به مصاف سن ایچ ساوه می رود. نماینده مشهد پس از شکست برابر مس سونگون 6 امتیاز در دو ملاقات قبلی به دست آورد و خود را موقتاً به رده دوم جدول گروه ب رساند. سن ایچ اما هفته گذشته به دلیل عدم سفر اعضای تیم ایمان به ساوه، به میدان نرفت و منتظر حکم کمیته انضباطی درخصوص این مسابقه است. شاگردان اصغری مقدم در صورت شکست فرش آرا با تفاضل 2 گل به صدر جدول می رسند و اگر نتیجه بازی با ایمان هم 3 بر صفر به سود سن ایچ اعلام گردد، آنها صدرنشین گروه خواهند بود.

برنامه ملاقاتهای هفته دهم لیگ برتر فوتسال به توضیح زیر است:

پنج شنبه 23 بهمن - ساعت 15

گروه الف

کراپ الوند ایرانیان - شهروند ساری

اهورا بهبهان - فردوس قم

مقاومت البرز - شهید منصوری قرچک

گروه ب

راگای ری - ملی حفاری

ایمان شیراز - بازارهای کوثر

فرش آرای مشهد - سن ایچ ساوه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1645

به "لیگ برتر فوتسال، تقابل کراپ الوند با شهروند در روز استراحت صدرنشینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتسال، تقابل کراپ الوند با شهروند در روز استراحت صدرنشینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید