قوانین و مقررات دائمی جایزه فرشته اعلام شد

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی حیدری مدیر روابط عمومی شهرکتاب فرشته گفت: مجموعه فرهنگی هنری شهرکتاب فرشته با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان مستعد، سال جاری برای پنجمین سالِ پیاپی، مسابقه جایزه فرشته را در دو حوزه داستان کوتاه و عکس برگزار می نماید.

قوانین و مقررات دائمی جایزه فرشته اعلام شد

وی با اشاره به تفاوت های شرایط شرکت در بخش داستان کوتاه با دوره های پیشین گفت: از این پس در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات 3500 کلمه باشد. همچنین آثار ارسالی نباید پیش از این در هیچ مسابقه ای شرکت نموده باشد. همچنین هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه جایزه فرشته خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی شهر کتاب فرشته در ادامه با بیان اینکه تا دوره قبل، شرکت نمایندگان نباید اثر منتشر شده ای از خود داشته باشند، گفت: این موضوع در جایزه فرشته مورد آنالیز نهاده شد و نظر شورای سیاستگذاری بر این بود تا این شرط از شرایط شرکت در جایزه حذف گردد. به همین دلیل از این پس حتی نویسندگانی که اثر منتشر شده هم داشته باشند، می توانند در جایزه فرشته شرکت نمایند. محدودیت شرایط سنی هم که از دوره اول تا دوره سوم لحاظ شده بود، از دوره چهارم برداشته شده و شرکت در این جایزه بدون محدودیت سنی خواهد بود.

حیدری با اشاره به اینکه در بخش عکس نیز عکس ها باید با ابعاد 300 DPI و فرمت آن jpg باشند، گفت: شرکت نماینده می تواند حداکثر 3 عکس به دبیرخانه ارسال کند. در این بخش نیز عکس های ارسالی اگر در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند نیز می توانند در مسابقه شرکت نمایند. مهلت ارسال آثار از اول دی تا 31 فروردین ماه سال بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 75

به "قوانین و مقررات دائمی جایزه فرشته اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین و مقررات دائمی جایزه فرشته اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید