قهرمانی انجمن کیک بوکسینگ ایران در رقابت های جهانی ایتالیا

به گزارش دیتاپد، تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ فدراسیون توانست در رقابت های جهانی 2016 ایتالیا با کسب 7 مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمانی تیمی مسابقات جهانی در استایل لوکیک دست یابد.

قهرمانی انجمن کیک بوکسینگ ایران در رقابت های جهانی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های رزمی، مسابقات قهرمانی دنیا کیک بوکسینگ از7 نوامبر(دو شنبه 17 آبان) شروع و تا 12 نوامبر (شنبه 22 آبان) ادامه یافت. تیم ملی انجمن کیک بوکسینگ کشورمان در این رقابت ها با ترکیب هشت ورزشکار، سرمربی،مربی و داور به این رقابت ها اعزام شد.

در روز بازی های فینال محمد جواد حیدری نماینده کشورمان در وزن 60- کیلوگرم که با پیروزی در برابر حریفانی از کشورهای فرانسه و آرژانتین جواز حضور درفینال را بدست آورده بود، اولین فینالیست ایران شد و با اقتدار از سد حریف کانادایی خود گذشت و اولین طلای تیم ایران به دست آمد.

در ادامه علی فرح زاده نماینده وزن 63، 5- کیلوگرم از سد حریف قدرتمند خود از کشور آرژانتین گذشت تا دومین طلای کشورمان به دست آید، فرج زاده با یک قرعه استراحت و عدم رویارویی حریف بلژکی به فینال راه یافته بود.

ابوذر لرستانی دیگر نماینده کشورمان در سه راند نفسگیر طلای وزن 71- کیلوگرم مسابقات دنیای کیک بوکسینگ WKF را برای کشورمان به ارمغان آورد. لرستانی برای رسیدن به فینال مسابقات از سد حریفان فرانسوی و پرتغالی گذشته بود.

سجاد قربانی نماینده وزن 75- کیلو گرم درمقابل حریفی از کشور فرانسه نهاده شد و بعد از سه راند مبارزه توانست چهارمین مدال طلای تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان را به ارمغان آورد، او هم برای راهیابی به فینال حریف لهستانی خود را مغلوب ساخته بود.

علی تکلو نماینده وزن 86- کیلوگرم تیم ملی ایران در برابرحریف فرانسوی پیروز شد و ایران را به یک مدال طلای دیگر رساند، تکلو برای رسیدن به فینال از یک قرعه استراحت و پیروزی بر حریف پرتغالی بهره برد.

سینا کریمیان نماینده وزن 91- کیلوگرم نیز به نشان طلا دست پیدا کرد. جعفر احمدی کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ در وزن بعلاوه 90 پرونده کسب مدال های طلای این دوره از مسابقات تیم ملی ایران را با مدال طلای سنگین وزن بست، او برای رسیدن به فینال مسابقات از سد کشور لهستان گذشته بود.

در اولین روز از مسابقات جواد شهبازی نماینده وزن منهای 81 کیلو گرم در مصاف با حریف صاحب نام پرتغالی با یک اخطار بیشتر بازی را واگذار کرد و به مدال برنز مسابقات بسنده کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 657

به "قهرمانی انجمن کیک بوکسینگ ایران در رقابت های جهانی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی انجمن کیک بوکسینگ ایران در رقابت های جهانی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید