قربانی: منتقدان اسکوچیچ با لابی افراد سیاسی تیم می گیرند

به گزارش دیتاپد، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی از افرادی که از اسکوچیچ انتقاد کردند خودشان با لابی و ارتباط با شخصیت های سیاسی تیم می گیرند.

قربانی: منتقدان اسکوچیچ با لابی افراد سیاسی تیم می گیرند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیروز قربانی در خصوص اینکه چرا اسکوچیچ را باور نمی نماید و او را قبول ندارد گفت: یکسری مسائل دست به دست هم داد تا این اتفاق بیفتد و در درجه اول خود فدراسیون فوتبال مقصر است چون انتخابی که انجام داده را باید به شدت حمایت می کرد اما متأسفانه هیچ حمایتی نداشت.

قربانی در خصوص اینکه آیا چون قرارداد اسکوچیچ ارزی نیست باید او را تحقیر کنیم بیان کرد: نحوه انتخاب او شائبه هایی را ایجاد کرد در آن مقطع فدارسیون دو گزینه داخلی معرفی کرد و همه برآورد ها این بود که یکی از آنها سرمربی تیم ملی می گردد اما ناگهان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد و مصاحبه هایی هم که مسؤولین فدراسیون انجام دادند این شائبه را ایجاد کرد که شاید فدراسیون استقلال کامل در انتخاب اسکوچیچ نداشته است.

وی ادامه داد: همین باعث شد بازخوردهایی در جامعه به وجود بیاید، مربیان ایرانی موضع گیری داشتند و علیه او مصاحبه کردند در آن مقطع حمایتی از جانب فدراسیون نشد. وقتی شما یک انتخابی می کنید باید پای آن بایستید، شاید چون فدراسیون خودش را دارای اختیار کامل در این انتخاب نمی دانست عامدانه این حمایت را انجام نداد.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص اینکه فدراسیون فقط می گوید تکذیب می کنم گفت: الان شرایط ایده الی نیست.فدراسیون رئیس ندارد. سیاست هایی که باید در درازمدت داشته باشند را نمی دانند و فقط به صورت روزانه اداره می گردد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص اینکه ممکن است بازیکنان تیم ملی هم از اسکوچیچ حساب نبرند بیان کرد: باید قبول کنیم یک مربی عظیم به نام کی روش در تیم ملی انجام وظیفه نموده بعد از او ویلموتس که در سطح پایین تری از کی روش قرار داشت نتوانست ارتباطی را که باید با بازیکنان برقرار کند حالا در این جوی که هر روز یک گزینه جدید برای تیم ملی مطرح می نماید کار اسکوچیچ سخت است باید خودش را به بازیکنان بقبولاند تا بتواند افکارش را پیاده کند. متأسفانه محیط و جوی که ایجاد شده مناسب نیست.

وی در خصوص اینکه زمانی در تیم ملی بازیکنان تصمیم گیرنده بودند گفت: به نظرم دیگر به آن دوران برنمی گردیم الان بازیکنان حرفه ای تر شده اند و مربیان هم می دانند که اولین قدم برای موفقیت این است که استقلال خودشان را ثابت نمایند کسی که سرمربی تیم ملی می گردد یکسری دوره ها را پشت سر گذاشته بسیاری به کارنامه اسکوچیچ ایراد می گیرند اما از دید من او در تیم هایی که کار نموده مربی بدی نبوده و توانسته خوب کار کند. اینکه او شایستگی سرمربی گری تیم ملی را در این مقطع دارد بحث دیگری است و آنهایی که این انتخاب را نموده اند باید جواب بدهند.

قربانی که با رادیو جوان گفت وگو می کرد در خصوص آینده اسکوچیچ و اینکه بسیاری منتظرند تا اولین بازی نتیجه نگیرد و شعار حیا کن رها کن را سر بدهند، گفت: یک فاکتور خوب برای انسان نشنیدن است. اسکوچیچ درست یا غلط سرمربی تیم ملی است، نیازی نیست همه چیز را ببیند و بشنود. جو بسیار بدی برایش درست شد که گویا سازماندهی شده بود. همه مربیان دست به دست هم دادند و از او به شدت انتقاد کردند.

وی افزود: خیلی از مربیان گفتند او با لابی آمده، بالاخره در مربی گری لابی بازی وجود دارد. خیلی از دوستانی که این حرف ها را مطرح کردند هر سال با لابی و ارتباط با شخصیت های سیاسی تیم می گیرند. یعنی اگر کارنامه را آنالیز کنید می بینید مسائل فنی در آن دخیل نیست. همان آدم ها این انگ را به اسکوچیچ زدند. بهترین کار اسکوچیچ نشنیدن است چون یکسری نقدها واقعا مخرب است و هیچ کمکی نمی نماید. او باید تمرکزش را روی تیم ملی بگذارد و همچنین مهمترین فاکتور نحوه ارتباط برقرار کردن با بازیکنان است. بسیاری می گویند شرایط بدی بر تیم ملی حاکم است، نه. تیم ملی سه بازی دارد و می تواند به راحتی آنها را پشت سر بگذارد و به جام جهانی برسد. افرادی که در اطراف اسکوچیچ هستند نباید خیلی حرف ها را برای او ترجمه نمایند چون ارزش شنیدن ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1195

به "قربانی: منتقدان اسکوچیچ با لابی افراد سیاسی تیم می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: منتقدان اسکوچیچ با لابی افراد سیاسی تیم می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید