فقط برای امضای قرارداد با برانکو به ترکیه رفتم

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین نژادفلاح درباره سفر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به ترکیه برای انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: اینکه اعضای بلندپایه باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس برای مذاکره با مربیان به ترکیه بروند کار ناشایستی است. بنده زمانی که مدیرعامل بودم در استانبول جلسه ای را با برانکو ایوانکوویچ برگزار کردم ولی قبل از آن در تهران و به صورت تلفنی با او به توافق رسیده بودم. همانطور که می دانید برانکو در آن موقع به خاطر مشکل مالیاتی نمی توانست به ایران بیاید و برای اینکه زمان را از دست ندهم، صرفاً برای امضای قرارداد و نه مذاکره به استانبول رفتم.

فقط برای امضای قرارداد با برانکو به ترکیه رفتم

مدیرعامل پیشین پرسپولیس یادآور شد: باید با طرفداران صادق بود. اگر طرفداران در جریان کار باشند، حامی باشگاه می شوند در غیر اینصورت اگر احساس نمایند مدیران خودشان را پنهان می نمایند، خبرها موجب نگرانی آنها می گردد. آن وقت همین طرفدار موجب نگرانی برای مدیران خواهد بود.

نژادفلاح با بیان اینکه مدیران پرسپولیس ابتدا باید استراتژی ها را تعریف نمایند، اضافه نمود: متأسفانه آقایان ابتدا سراغ یحیی گل محمدی رفتند و نشان دادند با اصول مذاکره آشنا نیستند و یا این اصول را رعایت نمی نمایند. اینکه هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس برای مذاکره به کشور ثالث برود نه تنها خوب نیست بلکه بسیار بد است. مدیرعامل باید سرمربی مدنظرش را برای مذاکره به ایران بیاورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 256

به "فقط برای امضای قرارداد با برانکو به ترکیه رفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط برای امضای قرارداد با برانکو به ترکیه رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید