فشار به مردم با الزام مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو، نماینده مردم یا نماینده سردفتران؟

به گزارش دیتاپد، از آن نمایندگانی که بعضی نزدیکان آن ها سردفترند می پرسیم مردم چرا باید فدای منافع سردفتران شده و هزینه های مضاعفی را با الزام به مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو بپردازند. آیا این شایعه که بعضی به دنبال تامین هزینه های انتخاباتیشان هستند صحیح است.

فشار به مردم با الزام مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو، نماینده مردم یا نماینده سردفتران؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بعضی نمایندگان مجلس پیشنهاد دهنده تبصره ماده 31 لایحه مالیات بر ارزش افزوده شامل آقایان یوسف نژاد نماینده ساری، بهمنی نماینده طالقان، سلیمی نماینده سمیرم، کبیری نماینده خوی و دلخوش نماینده صومعه سرا در حالی پیشنهادی را در لایحه مالیات بر ارزش افزوده مطرح کرده اند که منافع مردم را قربانی منافع سردفتران خواهد نمود.

بعضی منتقدین این پیشنهاد معتقدند وقتی فقط مراجعه به مرکز تعویض پلاک برای انتقال خودرو کافی است چرا باید برای مردم هزینه زاید مراجعه به دفترخانه را ایجاد کرد و نمایندگان از این پیشنهاد چه هدفی را دنبال می نمایند؟

آیا این شایعات که بعضی از نمایندگان نزدیکان آن ها سردفترند و دفترخانه دارند یا اینکه بعضی نمایندگان با طرح چنین مواردی به دنبال تامین هزینه تبلیغات خود در دوره بعدی مجلس هستند، صحیح است؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 631

به "فشار به مردم با الزام مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو، نماینده مردم یا نماینده سردفتران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشار به مردم با الزام مراجعه به دفتر اسناد رسمی برای انتقال خودرو، نماینده مردم یا نماینده سردفتران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید