فرودگاه صنعا به دلیل اتمام سوخت تعطیل می شود

به گزارش دیتاپد، وزیر حمل و نقل یمن وابسته به دولت انصارالله اعلام کرد به دلیل اتمام سوخت، فرودگاه صنعا از روز چهارشنبه به روی پروازهای نهادهای بین المللی بسته می شود.

فرودگاه صنعا به دلیل اتمام سوخت تعطیل می شود

به نقل از شبکه خبری المسیره، زکریا الشامی، وزیر حمل و نقل دولت صنعا گفت: فرودگاه بین المللی صنعا از چهارشنبه به دلیل کمبود سوخت به روی پروازهای بین المللی بسته خواهد شد.

وی گفت: ائتلاف متجاوز بعد از شکست نظامی خود برای رسیدن به هرگونه دستاوردی تلاش می کند. ادامه توقیف کشتی های حامل سوخت و ممانعت از ورود آن ها به بندر الحدیده موجب فاجعه انسانی علیه مردم یمن به ویژه بیماران در بیمارستان ها و نوزادان شده است.

وی تاکید کرد: بیش از 450 هزار بیمار برای معالجه به سفر به خارج نیاز دارند و به دلیل بستن فرودگاه صنعا سرنوشت نامعلومی در انتظار آن هاست.

به گفته منابع، در نامه ای که وزارت خارجه وابسته به انصارالله برای دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل، دفاتر نهادهای وابسته به این سازمان، کمیته بین المللی صلیب سرخ و دفاتر سازمان پزشکان بدون مرز در صنعا فرستاده است، اعلام شده از چهارشنبه فرودگاه به روی پروازهای نهادهای بین المللی بسته می شود.

در این نامه تاکید شده است: دلیل بستن فرودگاه صنعا به روی پروازهای نهادهای بین المللی محاصره ظالمانه یمن و ممانعت عربستان از ورود فرآورده های نفتی به یمن است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1357

به "فرودگاه صنعا به دلیل اتمام سوخت تعطیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه صنعا به دلیل اتمام سوخت تعطیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید