غفوری: استراماچونی حرف زیاد شنیده و منتظر عمل است، در این 2 بازی با ترکیب استراماچونی به زمین رفتیم

به گزارش دیتاپد، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال از بازیکنان این تیم تشکر کرد و گفت که در دو بازی اخیر با ترکیب آندره آ استراماچونی به میدان رفته اند.

غفوری: استراماچونی حرف زیاد شنیده و منتظر عمل است، در این 2 بازی با ترکیب استراماچونی به زمین رفتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, وریا غفوری بعد از پیروزی 4 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری این بازی حاضر شد. غفوری در شروع نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید، آیا اکنون هم بازیکن استقلال است و هم نقش مربی و سرپرست تیم را بر عهده دارد، گفت: فقط کاپیتان تیم هستم، نه مربی ام و نه سرپرست. باید از بازیکنان باشرف و باغیرت استقلال تشکر کنم. آنها با تمام مسائل تعهدشان را به استقلال نمایش و نشان دادند که این تیم چقدر برای آنها مهم است. بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند و از نظر ذهنی خیلی زود خودشان را آماده این بازی کردند. من دست مریزاد می گویم و از بازیکنان تشکر می کنم.

استراماچونی حرف زیاد شنیده و منتظر عمل است

وی درباره اینکه آندره آ استراماچونی پیش از بازی ویدیویی منتشر و در آن گفت دیگر سرمربی استقلال نیست و این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: واقعیت این است که ما هم حرف های ضدونقیض زیاد شنیده ایم. استراماچونی هم حرف زیاد شنیده و منتظر عمل است. خود من هم پیگیر بودم در این چند روز و فکر می کنم هم وزارتخانه و هم از باشگاه، آقای خلیل زاده پیگیر حل این مشکل هستند. در صحبتی هم که با باشگاه داشتند، قرار است روز دوشنبه به صورت کامل مشکل استراماچونی حل گردد و اگر صحبت ها درست باشد، او دوشنبه به ایران باز می گردد.

در این 2 بازی با ترکیب استراماچونی به زمین رفتیم

غفوری در خصوص اینکه آیا با استراماچونی در ارتباط بوده است یا نه، گفت: نمی توانم یکسری مسائل را به صورت کامل شرح بدهم و این مسائل درون تیمی است. برای روشن شدن شما باید بگویم در این دو بازی با ترکیب آقای استراماچونی به زمین رفتیم و او از راه دور به ما کمک کرد. به خصوص در بازی امروز، ترکیب را او برای ما چیده بود و همه جوره تیم را کمک کرد.

برای اولین بار در تاریخ یک تیم همه چیزش را از دست می دهد اما بازهم سرپا می ماند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه باشگاه هم مدیرعامل ندارد و با این شرایط آینده تیم را چطور می بیند، شرح داد: از ابتدای صحبت هایم گفتم بازیکنان یک کار بزرگ را انجام می دهند. در این آشفتگی و شرایط بد تیم، خودشان همت و مدیریت می کنند و کار را جلو می برند. من از آنها متشکرم. امیدواریم که وعده ها عملی و خیلی زود تکلیف سرمربی، سرپرست تیم و مدیرعامل تعیین گردد. فکر می کنم برای اولین بار در تاریخ فوتبال دنیاست که یک تیم مدیرعامل، سرپرست و سرمربی اش را از دست می دهد و بازهم تیم سرپا می ماند. امیدوارم این مسائل حل گردد. بازیکنان هم مسائل عدیده ای دارند که باید این مسائل نیز حل شوند. منتظریم سریع تکلیف مدیرعامل تعیین گردد تا مشکل بازیکنان را هم مانند سرمربی حل نماید.

مطالبات استراماچونی قانونی پرداخت گردد، مسئله ای برای بازگشت به ایران ندارد

وی در ادامه درباره احتمال بازگشت استراماچونی گفت: تا شرایط مدیرعامل تعیین نگردد، قطعاً شرایط تیم هم تعیین نمی گردد و اینکه مطالبات بازیکنان را چه کسی می دهد. با استراماچونی هم صحبت کردیم و اگر مطالبات او از راه قانونی پرداخت گردد، مسئله ای برای بازگشت به ایران ندارد. طبق صحبت هایی که اجرا شده ما تا روز دوشنبه صبر می کنیم تا ببینیم چه می گردد و امیدوارم مسئله ای برای بازگشت او نباشد.

باید تا روز دوشنبه صبر کنیم

وی درباره اینکه استراماچونی پیش از بازی پیامی صادر کرده و گفته بود مسائل در این 9 روز حل نشده و دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود، گفت: ما تمرکزمان روی بازی بود و از این ماجرا خبر نداریم. در خصوص همه چیز شرح دادم و همه چیز را کامل گفتم و باید تا روز دوشنبه صبر کنیم.

از استراماچونی برای چیدمان ترکیب و حتی تعویض ها کمک گرفته بودیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیم آنها صدرنشین شد و نیم فصل را به خوبی به خاتمه برده است و اینکه آیا او در بازی تعویض ها را با نیمکت هماهنگ می کرد، گفت: ما از استراماچونی برای چیدمان ترکیب و حتی تعویض ها کمک گرفته بودیم. در ابتدای نشست خبری هم این مسئله را گفتم.

غفوری در واکنش به صحبت های امیر قلعه نویی که خواستار تعویق دیدار سپاهان و استقلال در جام حذفی شده است و اینکه موضع باشگاه استقلال در این خصوص چیست، گفت: این سؤال به باشگاه باز می گردد و به نظرم باشگاه استقلال باید پاسخ این سؤال را بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 650

به "غفوری: استراماچونی حرف زیاد شنیده و منتظر عمل است، در این 2 بازی با ترکیب استراماچونی به زمین رفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: استراماچونی حرف زیاد شنیده و منتظر عمل است، در این 2 بازی با ترکیب استراماچونی به زمین رفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید