عربستان و امارات چه نقشی در پیروزی ترامپ ایفا کردند؟

به گزارش دیتاپد، ایسنا نوشت: تاجر و میلیاردر آمریکایی - لبنانی اعلام نمود، عربستان و امارات صدها میلیون دلار به کمپین انتخابات دونالد ترامپ در سال 2016 اختصاص دادند.

عربستان و امارات چه نقشی در پیروزی ترامپ ایفا کردند؟

به گزارش سایت عربی21، اندی خواجه، تاجر آمریکایی با اصالت لبنانی به مجله اِسْپِکتِیتور گفت که یک تکنولوژی مشخصی را به جورج نادر، تاجر لبنانی-آمریکایی و مشاور سابق ولیعهد ابوظبی فروخته که به او برای مخفی کردن کمک های مالی میلیون ها دلاری عربستان و امارات و نشان دادن آن به صورت کمک های کوچکی که شهروندان آمریکایی ارائه کرده اند، کمک کرده است.

خواجه گفت که برای محرمانه ماندن این قضیه به فریبکاری روی آورده و پول های عربستان و امارات را به صورت کمک های داوطلبانه کوچکی از سوی آمریکایی ها با استفاده از هویت های جعلی و کارت هدیه جلوه داده اند.

لازم نیست کمک های داوطلبانه ای که ارزش آن کمتر از 200 دلار است به کمیته انتخابات فدرال گزارش شود.

نادر (راست) خواجه (چپ)

خواجه مدعی شد که عربستانی ها و اماراتی ها قادر بودند هزاران مورد از این کمک های کوچک را یکجا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بدهند.

خواجه تأکید کرد، جورج نادر چطور افتخار می کرد که عربستان، امارات و روسیه به ترامپ کمک کردند تا رئیس جمهور شود.

با پایان سال میلادی گذشته دادستانی آمریکا هشت تن از جمله جورج نادر و احمد الخواجه را به توطئه و ارائه 3.5 میلیون دلار به صورت غیرقانونی برای حمایت از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2016 متهم کرد.

دادستانی آمریکا جورج نادر و احمد الخواجه را به انجام نقش میانجیگرانه به نفع یک کشور خارجی در اعضای کمپین ترامپ متهم کرده است. گفته می شود نادر نقش میانجیگر را در کمپین ترامپ به نفع یک کشور خارجی داشته است.

خواجه می گوید، تلاش کرد اما در ممانعت از تحقیقات دفتر فدرال در این باره شکست خورد. او همچنین می گوید، با اعضای شورای امنیت ملی، کنگره و مجلس سنا مذاکره کرد اما نتیجه ای نداشت، او زندگی اش را باخت و شرکتش ورشکسته شد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 959

به "عربستان و امارات چه نقشی در پیروزی ترامپ ایفا کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان و امارات چه نقشی در پیروزی ترامپ ایفا کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید