شکست استقلال برابر سپاهان در نیمه اول، آبی ها بی برنامه تر از قبل

به گزارش دیتاپد، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:10 دقیقه امروز شنبه در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این ملاقات با فزونی 2 بر صفر زردپوشان به خاتمه رسید. سجاد شهباززاده (14 و 36) برای سپاهان گل زد.

شکست استقلال برابر سپاهان در نیمه اول، آبی ها بی برنامه تر از قبل

این دو تیم که رده های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند در شرایطی جدال حساس خود را شروع کردند که صنعت نفت به عنوان یکی از تعقیب کنندگان آنها برابر ماشین سازی تن به شکست داد.

تیم فوتبال سپاهان در ملاقات با استقلال

استقلال هر چند مهمان بود اما در 10 دقیقه ابتدایی این ملاقات دو موقعیت خوب را توسط اسماعیلی و مطهری از دست داد و در مقابل سپاهان هم توسط حسینی صاحب یک موقعیت خوب شد که راه به دروازه استقلال نبرد.

تیم فوتبال استقلال در ملاقات با سپاهان

در دقیقه 14 این ملاقات سجاد شهباززاده دروازه تیم سابق خود را باز کرد و در حالی که چهار مدافع استقلال درون محوطه شش قدم ایستاده بودند او از غفلت آنها استفاده کرد و با یک ضربه آرام توپ ارسالی از جناح راست را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

در ادامه دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما این سپاهان بود که از موقعیت هایش در ضد حمله بهتر استفاده کرد و در دقیقه 36 روی پاس عالی سروش رفیعی و برای بار دوم توسط سجاد شهباززاده به گل دوم دست پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1674

به "شکست استقلال برابر سپاهان در نیمه اول، آبی ها بی برنامه تر از قبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست استقلال برابر سپاهان در نیمه اول، آبی ها بی برنامه تر از قبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید