سمت جدید مهرعلیزاده در فدراسیون جهانی هنرهای رزمی

به گزارش دیتاپد، محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی IZSF با اکثریت آرا به عنوان نائب رئیس کمیته داوران یونسکو در مسابقات هنرهای رزمی انتخاب شد.

سمت جدید مهرعلیزاده در فدراسیون جهانی هنرهای رزمی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، به پیشنهاد رئیس اتحادیه جهانی ورزش های هنرهای رزمی(مارشال آرت) محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورز ش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی(IZSF) برای نائب رئیسی در کمیته داوران یونسکو کاندید شد و توانست با اکثریت آرا به عنوان نائب رئیس این کمیته انتخاب گردد. در ادامه مقرر شد مجمع عمومی سال آینده این کمیته به میزبانی ایران برگزار گردد.

همچنین در جریان دیدارها و جلسات محسن مهرعلیزاده دومین جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار گردید. در این جلسه که با حضور محسن مهرعلیزاده رئیسIZSF برگزار گردید، لی رییس کنفدراسیون آسیا، امیررضا آیرم عضو هیات رئیسه و خزانه دار، هونگ دبیرکل کنفدراسیون و سارجیت عضو هیات اجرایی حضور داشتند.

در این جلسه برنامه های این کنفدراسیون پس از بحث و آنالیز به تصویب رسید.

مقر کنفدراسیون آسیایی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در سال 2017 میلادی از کشور افغانستان به شهر بوسان کره جنوبی منتقل شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 353

به "سمت جدید مهرعلیزاده در فدراسیون جهانی هنرهای رزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمت جدید مهرعلیزاده در فدراسیون جهانی هنرهای رزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید