رستوران ارکیده؛ رستورانی مناسب قرارهای کاری و تجاری

به گزارش دیتاپد، شاید باورش کمی سخت باشد، اما اغلب قراردادهای عظیم کاری به جای امضا شدن بر روی میز یک شرکت خصوصی یا دولتی در داخل یک رستوران کاملا شیک و طی سرو یک وعده غذای لذیذ و خوشمزه منعقد می شوند. در واقع، امروزه باید بپذیریم که رویه مذاکره و رساندن حرف های طرفین به نقاط مشترک و سپس بستن یک قرارداد کاری مهم کمی از عرف اداری بودن خود خارج شده و در عین حال که همه چیز باید در لول حرفه ای و رسمی ترتیب داده گردد، این رستوران های لوکس و رتبه دار شهرهای عظیمی همچون تهران هستند که میزبان جمعی از تجار و بازرگانان نامی داخلی و خارجی در فضای شیک و آرامش بخش خود خواهند بود. رستوران ارکیده تهران یکی از بهترین رستوران ها و در عین حال ممتازترین آنان از جهت پذیرایی و ارائه سرویس، کیفیت و طعم غذا، موقعیت مکانی رستوران بوده که اگر در ادامه این مطلب با ما همراه شوید، اطلاعات بیشتری در مورد این رستوران لاکچری و همچنین رستوران ارکیده کرج بدست خواهید آورد.

رستوران ارکیده؛ رستورانی مناسب قرارهای کاری و تجاری

ویژگی های ممتاز رستوران ارکیده

زمانی می توان یک رستوران را به عنوان مکانی مناسب برای انجام یک دیدار کاری یا قرار تجاری قلمداد کرد که آن مکان دارای ویژگی های ممتاز و قابل توجهی باشد. برای این منظور بهتر است رستوران مورد نظر شما از دو سالن پذیرایی یکی برای سرویس دهی بصورت عمومی و دیگر برای نشست های خصوصی و بهره مندی از خدمات VIP برخوردار باشد. معمولا بیشتر رستوران های عظیم و لاکچری شهر تهران که به دنبال رقم زدن تفاوت ها هستند، از یک سالن ویژه با ظاهری خاص جهت برگزاری دیدار های مهم تجاری استفاده می نمایند و سبب ایجاد راحتی بیشتری برای طرفین یا نمایندگان شرکت ها می شوند. رستوران ارکیده تهران نیز با در نظر دریافت تمامی این شرایط، توانسته تا حسابی نام خود را در زمره رستوران های مناسب و باکیفیت جهت برگزاری دیدار های تجاری و همچنین قراردادهای مهم کاری بر سر زبان ها بیندازد. ارکیده تهران از شعبه های مختلفی برخوردار بوده که اگر شما به دنبال یک مکان مناسب در تهران هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به شعبه اقدسیه این رستوران شیک و لاکچری بزنید تا به خوبی متوجه قدرت طراحی و دیزاین سالن های پذیرایی و VIP، پخش موسیقی زنده، کیفیت انواع و اقسام غذاهای کبابی و سنتی ایران و همچنین سایر امکانات جانبی نظیر پارکینگ اختصاصی، اسموک زون شوید. از قلم نیفتد که رستوران ارکیده اقدسیه تهران از یک کافی شاپ کاملا مجهز و جانبی نیز برخوردار بوده که شاید بهتر باشد به عنوان شیرینی موفقیت در دیدار تجاری حتما سری به آن بزنید.

آدرس رستوران ارکیده تهران: تهران - اقدسیه - عظیمراه ارتش - مجتمع شمیران سنتر - طبقه 10

شماره تماس با این رستوران: 72146-021

دیدار تجاری در رستورانی ویژه

رستوران ارکیده کرج نیز همچون سایر شعب ارکیده از کیفیت بالایی در طبخ انواع غذاها و پیش غذاها و همچنین دسرها برخوردار است. این مجموعه دارای سالن های پذیرایی خاص و عام بوده و برای رفتن به سالن VIP خود نیز از یک آسانسور اختصاصی استفاده نموده تا به خوبی القا نماینده شرایط لاکچری و شیک خود به میهمان کاری شما باشد. پخش موسیقی، طراحی و دیزاین فضای داخلی، وجود یک فضای آزاد برای آن دسته از کسانی که تمایل به سرو غذا در محیطی باز دارند، تنها بخش کوچکی از ویژگی های ممتاز رستوران ارکیده در کرج است. تازه به تمام این ها شما می توانید وجود یک کافی شاپ کاملا مجهز و کامل را نیز اضافه کنید که اگر تا به امروز تجربه رقم زدن یک قرار کاری در رستوران را داشته باشید، به خوبی متوجه اهمیت یک منوی کامل کافی شاپ برای سفارش و سرو میان وعده ها و نوشیدنی های سرد و گرم متفاوت خواهید بود.

آدرس رستوران ارکیده کرج: کرج - میدان نبوت - مجتمع تجاری مهستان

شماره تماس با این رستوران: 34123-026

کلام آخر

حواستان باشد شما به قصد برگزاری یک جلسه کاری مهم یا اصلا عقد یک قرارداد تجاری عظیم به دنبال یک رستوران هستید، پس باید در کنار توجه به کیفیت و کمیت غذایی یک رستوران به فاکتورهای دیگری اعم از دکوراسیون، نحوه استقبال و پذیرایی از میهمانان و مشتریان و همچنین وجود یک فضای کاملا شیک و آرامش بخش نیز توجه داشته باشید که البته بی اغراق همه این موارد در رستوران ارکیده کرج و تهران به خوبی موجود هستند. از طرفی دیگر از قلم نیاندازید که معمولا دیدار های تجاری با هدف عقد قرارداد و همکاری کمپانی ها با یکدیگر احتیاج به صرف زمانی چند ساعته و حتی بیشتر داشته که برای این منظور توصیه می کنیم به دنبال رستوران هایی همچون ارکیده باشید تا در کنار منوی غذایی خود از یک منوی کامل کافی شاپ نیز برخوردار باشند تا سبب اطمینان خاطر و راحتی بیشتر طرفین در حین مذاکره شوند. در نهایت نیز از این اصل مهم غافل نشوید که همواره اثرات جزیی و کوچک می توانند تاثیرات عظیمی بر روی فرایند کاری و شغلی شما داشته باشند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1045

به "رستوران ارکیده؛ رستورانی مناسب قرارهای کاری و تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران ارکیده؛ رستورانی مناسب قرارهای کاری و تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید