راه اندازی وب سایت ضدسیگار کشیدندر کره شمالی

به گزارش دیتاپد، یک خبرگزاری دولتی کره شمالی گزارش داد، این کشور یک وب سایت ضد سیگار کشیدن را در شبکه اینترنت داخلی خود راه اندازی نموده؛ این در حالی است که کیم جونگ اون، رهبر این کشور هنوز این عادت را کنار نگذاشته است.

راه اندازی وب سایت ضدسیگار کشیدندر کره شمالی

به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، بنا بر میری، یکی از وب سایت های پروپاگاندای کره شمالی، یک مرکز تحقیقاتی ضد استعمال دخانیات، ماه گذشته وب سایت علیه سیگار کشیدن 1.0 را در سیستم شبکه رایانه ای این کشور راه اندازی کرد تا از این طریق، در حوزه ترک سیگار به عموم اطلاع رسانی کند.

این وب سایت، از بیرون قابل دسترس نیست زیرا شبکه رایانه ای کاملاً کنترل شده کره شمالی کوانگ میونگ سونگ، از اینترنت جهانی قطع است تا مردم را از دسترسی به اطلاعات خارجی بازدارد.

وب سایت میری گفت که فراهم کردن اطلاعات علمی برای کمپین ضد سیگار کشیدن، کلیدی به شمار می آید.

این مرکز تحقیقاتی همچنین ارائه دهنده خدماتی نظیر آنالیز مقدار نیکوتین در بدن فرد سیگاری است، در حالی که چای و دیگر نوشیدنی هایی را که می تواند برای کوشش ها در جهت ترک سیگار مفید باشد، هم فراوری می نماید.

کره شمالی طی سال های اخیر کوشش های ضد استعمال دخانیات را افزایش داده و سال گذشته نیز قانونی را برای محدود کردن واردات سیگار خارجی و ممنوعیت واردات سیگارهای الکترونیکی و ویپ، اصلاح کرد. این کشور همچنین مناطق ممنوع برای سیگار کشیدن را در ساختمان ها و مکان های عمومی توسعه داده است.

با وجود این کمپین، رهبر کره شمالی هنوز سیگار کشیدن را ترک نکرده و خبرگزاری های دولتی عموماً او را در حال صحبت با مقامات و با سیگاری در دست، به تصویر می کشند. کیم زمان زیادی است که به عنوان یک سیگاری قهار شناخته می گردد. وی در سفر طولانی اش به ویتنام برای حضور در دومین نشست با دونالد ترامپ نیز ظاهراً توقفی داشته تا بتواند سیگار بکشد. عکس ها او را نشان می دهند که بر سکوی قطار ایستاده و سیگار می کشد، در حالی که خواهرش کیم یو-جونگ برایش زیرسیگاری را نگه داشته است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1335

به "راه اندازی وب سایت ضدسیگار کشیدندر کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی وب سایت ضدسیگار کشیدندر کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید