راهنمای کامل سفر به فنلاند؛ کشوری دیدنی در بطن اروپا

به گزارش دیتاپد، وقتی به فنلاند فکر می کنید، چه چیزهایی را می بینید؟ روح ماجراجوی این کشور، سورتمه ها، تعقیب روشنی های شمال، کشف طبیعت بکر یا شهرهای بین المللی؟ آیا در جستجوی مقصدی برای تعطیلات هستید که به شما یاری کند تا به طبیعی ترین نسخه خود بازگردید یا می خواهید به کشوری کاملا جدید سفر کنید؟ بدنبال هرچه هستید، می توانید آن را در فنلاند بیابید. این کشور امروزه محبوبیت رو به افزایشی دارد. منتظر چه هستید؟ سحر و جادوی جاذبه های توریستی فنلاند بیشتر از این پوشیده نمی ماند. بنابراین، اگر به فکر زمان مناسب سفر به فنلاند هستید، اکنون است. مهم نیست که در چه مقطعی از سفر خود باشید، راهنمای کامل سفر به فنلاند، از اول تا آخر سفر شما را شامل می گردد. پس، با آن همراه باشید.

راهنمای کامل سفر به فنلاند؛ کشوری دیدنی در بطن اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بهترین زمان برای سفر به فنلاند

فنلاند کشور تناقض هاست. سفر به این کشور در زمستان بسیار متفاوت از سفر در تابستان خواهد بود! زمستان احتمالا سمبلیک ترین فصل فنلاند است. وقتی مردم سفر به این کشور را به تصویر می کشند، معمولا ماه های زمستانی آن را تصور می نمایند! زمستان در فنلاند عموما از ماه دسامبر تا آوریل ادامه دارد. اما، اگر بدنبال روزهای آفتابی هستید، ماه های فوریه و مارس بهترین زمان مناسب سفر به فنلاند هستند. بهار فصل زیبایی برای سفر به فنلاند است. خورشید از تاریکی در زمستان بیرون می آید و مناظر سرسبز در سراسر کشور دوباره ظاهر می شوند. مسافران اغلب، فنلاند را به عنوان کشوری با هوای گرم تصور نمی نمایند. با این وجود، تابستان زمان زیبایی برای سفر به فنلاند است! مسافرانی که استراحت در کنار دریاچه های وسیع، پیاده روی در میان جنگل و لذت بردن از هوای روشن را دوست دارند، باید تابستان را تجربه نمایند.

بودجه سفر به فنلاند

فنلاند با هر بودجه ای برای مسافران قابل دسترسی است. براساس راهنمای کامل سفر به فنلاند باید بدانید که سفر به این کشور با قیمت تقریبی 51 یورو در روز امکانپذیر است. البته این بدان معنا نیست که اگر علاقه به یک تجربه لوکس در فنلاند دارید، نمی توانید آن را تجربه کنید! لوکس در این کشور به معنای پنت هاوس های سنتی عظیم و غذاهای گران نیست. در اینجا لوکس به معنای ساختن جایی برای استراحت، بازگشت به طبیعت و نفس کشیدن است. هنگام سفر به این کشور از قطار غافل نشوید.

برای سفر به فنلاند چه وسایلی برداریم؟

وسایل مناسب تابستان

  • کاپشن ضد آب
  • لباس چند لایه
  • اسپری حشره کش
  • کرم ضد آفتاب
  • لباس مناسب برای روزهای طولانی در کنار دریاچه ها
  • وسایل مناسب زمستان

  • لباس های گرم شما
  • لباس های گرم (پیراهن های آستین بلند، ژاکت های پشمی)
  • دستکش ضد آب
  • چکمه های گرم ضد آب

در فنلاند کجا برویم؟

هلسینکی

هلسینکی مقصد مناسبی برای ماجراجویی است. در اینجا معماری برجسته ای در میان خلیج های درخشان دریای بالتیک دیده می گردد. جاذبه های توریستی فنلاند تمامی ندارند و هلسینکی نیز از این قاعده مستثنی نیست! فرهنگ غذایی هلسینکی برای بسیاری از مسافران جاذبه مهمی محسوب می گردد. علاوه بر غذاهای دریایی فراوان و تازه مانند شاه ماهی بالتیک، هلسینکی در سالهای اخیر به خانه سرآشپزهایی از سراسر جهان تبدیل شده که مشتاقانه غذاهای بین المللی خود را با مردم فنلاند و مسافران به اشتراک می گذارند.

تامپره

برای مسافرانی که آرزو دارند در سفر خود فرهنگ یک کشور را تجربه نمایند، تامپره یک مقصد رویایی است؛ خانه یک ارکستر عاشق موسیقی، جشنواره های جاز، تانگو و فستیوال هایی در خصوص گل و سابقه طولانی و افتخارآمیز در اجرای تئاتر. در این شهر جنوبی فنلاند برای هر شخص مورد جذابی پیدا می گردد. با توجه به قرار دریافت تامپره میان دو دریاچه، گاهی اوقات از آن به عنوان منچستر فنلاند یاد می نمایند. تامپره مثل پسر عموی انگلیسی خود مرکز صنعت در این کشور بوده و از آن موقع به یک شهر ثروتمند و متنوع تبدیل شده است.

تورکو

اگر قصد رفتن به تورکو را در سفر خود دارید، قصد خود را به کسی از تامپره نگویید! این دو شهر با یکدیگر یک رقابت محبت آمیز دارند. تورکو که قدیمی ترین شهر این کشور محسوب می گردد، مکانی مناسب برای گاومیش های تاریخ هست. تورکو قبل از انتقال پایتخت به هلسینکی در سال 1812 پایتخت فنلاند بود. مسافرانی که بدنبال آرامش و طبیعت زیبا و شاداب هستند، نباید تورکو را فراموش نمایند. این مورد از جاذبه های توریستی فنلاند در دهانه رودخانه اورا (Aura) واقع شده است و مسافران می توانند طول این رودخانه را با فوری طی نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1207

به "راهنمای کامل سفر به فنلاند؛ کشوری دیدنی در بطن اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل سفر به فنلاند؛ کشوری دیدنی در بطن اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید