راهنمای استایل با رنگ صورتی؛ چگونه همگام با ترند باربی لباس بپوشیم؟

به گزارش دیتاپد، در دنیای مد و فشن زیاد پیش آمده که یک فیلم و سریال خاص سبب به وجود آمدن یک ترند نو مد گردد؛ در سال گذشته سریال محبوب ونزدی باعث شد استایل گوتیک یک بار دیگر در دنیای مد و فشن ترند گردد و حالا هم با اکران فیلم باربی و استقبال گسترده جهانی از این فیلم، ترند باربی و استایل با رنگ صورتی هم محبوبیت زیادی پیدا نموده است.

راهنمای استایل با رنگ صورتی؛ چگونه همگام با ترند باربی لباس بپوشیم؟

در سوشال مدیا سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای زیادی را می بینیم که لباس های صورتی شان را بر تن نموده و به تماشای فیلم باربی رفته اند. شاید شما هم دوست داشته باشید همگام با این ترند محبوب استایل های مجذوب نمایندهی با رنگ صورتی داشته باشید؛ بنابراین به بهانه اکران فیلم باربی و ترند فراگیرش در دنیای مد به سراغ رنگ صورتی رفته ایم و راهنمای ست کردن رنگ صورتی در استایل را برایتان ارائه نموده ایم؛ با ما همراه باشید.

رنگ صورتی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

رنگ صورتی تناژهای مختلفی دارد؛ در چرخه رنگ با افزایش رنگ پایه قرمز در رنگ صورتی به رنگ های زیبای صورتی گلبهی و هندوانه ای و مرجانی می رسیم و با افزایش رنگ آبی به سمت صورتی سرخابی، صورتی ارغوانی و… حرکت خواهیم کرد. با افزایش رنگ سفید در صورتی پایه هم رنگ مجذوب نماینده صورتی پاستلی و صورتی تافی پدید خواهد آمد. و اما در استایل با رنگ صورتی مهم ترین سوالی که به فکر تان خواهد رسید این است که صورتی را با چه رنگ هایی می توانید بپوشید؟ در این بخش از مطلب برترین ترکیب های رنگی با رنگ صورتی را برایتان معرفی خواهیم کرد.

ست صورتی و سفید

سفید با تمامی رنگ ها همنشینی مجذوب نماینده و شیکی دارد، اما ترکیب رنگش با رنگ صورتی بسیار می تواند دلنشین باشد. صورتی های بولد و پررنگ در مجاورت رنگ سفید بیشتر می درخشند و شاداب تر می شوند و صورتی های ملایم و کمرنگ در کنار رنگ سفید جلوه ای ملیح، آرامش بخش و دوست داشتنی خواهند داشت. طرح های سیاه و سفید هم در کنار صورتی مجذوب نماینده هستند؛ مثلا راه راه های سیاه و سفید یا طرح های خال دار به همین رنگ در کنار صورتی تمی فانتزی و دوست داشتنی ایجاد می نمایند.

ست صورتی و خانواده رنگ های کرم و بژ

به طور کلی رنگ های خنثی با همه رنگ ها به خوبی مچ می شوند و در میان رنگ های خنثی، خانواده رنگ های کرم و بژ هم نشینی مجذوب نمایندهی با انواع تناژهای صورتی دارند. چه صورتی های پر رنگ و چه صورتی های ملایم و کمرنگ را می توانید بدون هیچ مسئله ای با انواع رنگ های بژ و کرم ست کنید.

استایل مونوکروم با تناژهای مختلف صورتی

در این استایل همه آیتم ها از یک گروه رنگی هستند؛ بنابراین اگر لباس هایتان سرتاپا متعلق به یک گروه رنگ است، در اصل شما آیتم های خود را با استایل مونوکروم انتخاب نموده اید. اما در نظر داشته باشید که استایل مونوکروم به معنای محدودیت در رنگ نیست، بلکه شما می توانید در این استایل از تناژها، سایه ها و درجات مختلف یک رنگ اصلی بهره ببرید. صورتی هم یکی از رنگ های مجذوب نماینده برای ساختن استایل مونوکروم است و با توجه به تنوع سایه ها و تناژ های صورتی ساخت یک استایل مجذوب نماینده مونوکروم برایتان چندان سخت نخواهد بود.

ست صورتی و طوسی

یکی دیگر از رنگ های خنثی که با صورتی ترکیب شیک و چشم نوازی را خلق می نماید، رنگ طوسی است؛ به خصوص تناژهای سرد طوسی در کنار گرمای رنگ صورتی می توانند زیبا باشند. چه صورتی های کمرنگ و چه تناژهای بولد صورتی را می توانید با طوسی ترکیب کنید.

در چرخه رنگ به سمت رنگ های مجاور حرکت کنید

دیگر گزینه ای که برای ترکیب با رنگ صورتی دارید این است که در چرخه رنگ به سمت رنگ های مجاور حرکت کنید. رنگ های قرمز، جگری، ارغوانی و بنفش همگی می توانند گزینه های خوبی برای ترکیب با رنگ صورتی باشند.

استایل با صورتی و رنگ های مکمل

مکمل رنگ صورتی در چرخه رنگ تناژهای پرنگ و کمرنگ آبی-سبز هستند. در استایلتان می توانید این رنگ های شاد را با یکدیگر ترکیب نموده و استایل هایی خاص و زیبا بسازید.

6 ست مجذوب نماینده زنانه با رنگ صورتی؛ همگام با ترند باربی

در این بخش از مطلب 6 ست مجذوب نماینده و دوست داشتنی با استفاده از انواع تناژهای رنگ صورتی را برایتان ارائه نموده ایم. از آیتم های موجود در این ست ها و بعلاوه نحوه چیدمان آیتم ها و رنگ ها با یکدیگر می توانید برای ساخت استایل های مجذوب نماینده با رنگ صورتی و همگام با ترند باربی بهره ببرید.

1. ست مجذوب نماینده صورتی و سفید

در این ست دوست داشتنی یک تاپ کوتاه نخی به رنگ صورتی را با یک دامن سفید پلیسه ست نموده ایم. این ست مجذوب نماینده و شاد که می تواند برای مهمانی های غیررسمی و دورهمی ها گزینه بسیار خوبی باشد را می توانیم با یک جفت صندل به رنگ صورتی کالباسی، یک دستبند سنگی صورتی و یک جفت گوشواره خاص و زیبا به همین رنگ تکمیل کنیم.

2. استایل شیک و شاد با تناژهای مختلف رنگ صورتی

تناژهای مختلف رنگ صورتی در ترکیب با یکدیگر بسیار دلنشین اند، به خصوص اگر به سمت تناژهایی از صورتی کمرنگ و ملایم حرکت کنید. در این ست مجذوب نماینده به رنگ صورتی یک نیم تنه ی مدل دار به رنگ صورتی کمرنگ را با یک دامن اسپرت کوتاه به رنگ صورتی تافی ترکیب نموده ایم که همراه با یک جفت صندل به رنگ صورتی کمرنگ و یک گوشواره گل دار صورتی ست مجذوب نمایندهی را تشکیل خواهند داد.

3. ست تاپ و شلوار با رنگ صورتی

در این ست زنانه که برای دورهمی و مهمانی های غیررسمی مناسب است یک نیم تنه به رنگ صورتی کمرنگ را با یک شلوار صورتی پارچه ای راسته ست نموده ایم. در ست هایی که رنگ صورتی در آن ها غالب است استفاده از زیورآلاتی که سنگ یا کریستال صورتی دارند می تواند مجذوب نماینده باشد؛ از همین رو یک نیم ست نقره ای با نگین صورتی می تواند گزینه مجذوب نمایندهی باشد و در کنار یک صندل خاص و زیبا به رنگ صورتی کمرنگ و یک کمربند چرمی باریک به همین رنگ ست پیشنهادی مان را تکمیل کند.

4. ست شاد صورتی مخصوص دورهمی و مهمانی

و اما یک ست مونوکروم شاد صورتی که برای مهمانی و دورهمی های شاد تابستانه گزینه مجذوب نمایندهی خواهد بود. در این ست زیبا یک دامن کوتاه به رنگ صورتی کمرنگ، یک نیم تنه زیبای تابستانی به رنگ صورتی، یک جفت صندل پاشنه بلند صورتی و یک ست زیورآلات رزینی صورتی و بنفش را با یکدیگر ست نموده ایم.

5. استایل خیابان با تم صورتی باربی

و اما اگر دوست دارید استایل خیابانی تان هم همگام با ترند باربی به رنگ صورتی باشد این ست پیشنهادی برایتان عالی خواهد بود. در این ست یک مانتوی کتی راه راه به رنگ صورتی سفید، یک شلوار کتان به رنگ صورتی پاستلی، یک تی شرت سفید با طرح باربی، کفش های اسنیکر صورتی و سفید را با یکدیگر ترکیب نموده ایم که با یک ست زیورآلات زیبا به رنگ نقره ای و صورتی و بعلاوه یک کیف چرمی رودوشی به رنگ صورتی پاستلی تکمیل می شوند.

6. ست کژوال شومیز و شلوار با رنگ صورتی

شومیز هم از جمله آیتم هایی است که می تواند در استایل خیابان ست گردد بنابراین اگر دوست دارید استایل خیابانی تان به رنگ صورتی باشد این شومیز زیبا و ساده به رنگ صورتی کمرنگ برایتان فوق العاده خواهد بود و می توانید آن را با یک شلوار کتان صورتی خوشرنگ، اسنیکرهای سفید و گلبهی، یک دستبند چرمی صورتی رنگ، یک کیف چرمی سفید و صورتی و یک تاپ سفید و صورتی راه راه ست کنید و از استایل خیابانی صورتی زیبایتان لذت ببرید.

و در آخر

این روزها با اکران فیلم پر سر و صدای باربی شاهد یک ترند تازه در دنیای مد و فشن هستیم؛ بر همین اساس رنگ صورتی دوباره به چرخه مد بازگشته و سلبریتی های زیادی را در سوشیال مدیا و مراسم مختلف می بینیم که به سراغ این رنگ شاد و محبوب رفته اند. اگر شما هم می خواهید با تم باربی لباس بپوشید گزینه های زیادی برای ساختن یک استایل شاد و پرطراوت تابستانی در اختیار دارید که در این مطلب به آن پرداختیم؛ از معرفی رنگ هایی که به خوبی با صورتی مچ می شوند تا ارائه چندین ست مجذوب نماینده و شاد زنانه با رنگ صورتی. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مطلب برایتان کاربردی و مفید بوده باشد.

منبع: marieclaire

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2433

به "راهنمای استایل با رنگ صورتی؛ چگونه همگام با ترند باربی لباس بپوشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای استایل با رنگ صورتی؛ چگونه همگام با ترند باربی لباس بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید