دومین جشنواره کار ایران اسفندماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد

به گزارش دیتاپد، دومین دوره از رویداد جشنواره کار ایران 4 تا 6 اسفندماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

دومین جشنواره کار ایران اسفندماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، امروزه کشور با بسیاری از نیرو های جوان روبرو است که در سطح عالی از دانشگاه های برتر فارغ التحصیل شده اند. یکی از دغدغه های اصلی این افراد، یافتن شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی است که در بیشتر موارد با شکست روبرو می شوند. از طرفی یکی از بزرگترین مسائل صنایع و سازمان ها، جذب نیروی انسانی مستعد و توانمند است، چرا که جهت ارتباطی مناسبی بین افراد جویای کار و کارفرمایان وجود ندارد و کارفرمایان به روش های متداول قدیمی به تأمین نیروی انسانی خود می پردازند. یکی از روش های معمول در کشور های جهان برای این منظور، برگزاری نمایشگاه های کار در دانشگاه ها برای ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان است.

با همین رویکرد قرار است دومین دوره از رویداد جشنواره کار ایران 4 تا 6 اسفندماه امسال در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردد.

جشنواره کار ایران با هدف حضور صنایع و سازمان های مختلف در محیط دانشگاهی و یاری به شکل گیری ارتباط بین سازمان ها و دانشگاهیان برای اولین بار در آبان ماه سال 97 در دانشگاه علم و صنعت برگزار گردید.

هدف از برگزاری این رویداد، ارائه فرصت های کارآموزی و استخدام سازمان های حاضر در جشنواره کار و امکان ارسال رزومه، فراهم کردن فرصتی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان جهت تجربه مصاحبه های شغلی، شکل گیری ارتباط مستقیم صنایع با دانشگاهیان برای انجام پروژه ها و برطرف چالش های صنعتی در قالب پژوهش و انتها نامه و ارائه کارگاه های تخصصی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان با حضور مدیران سازمان ها عنوان شده است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به www.daneshkar.net مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 919

به "دومین جشنواره کار ایران اسفندماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جشنواره کار ایران اسفندماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید