دستگیری مسدودکننده بزرگراه امام علی

به گزارش دیتاپد، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی از دستگیری عامل انسداد و ایجاد راه بندان در بزرگراه امام علی اطلاع داد.

دستگیری مسدودکننده بزرگراه امام علی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ سعید راستی گفت: همزمان با ظهر روز 25 آبان ماه و وقوع نا آرامی های پس ازسهمیه بندی بنزین در شهر تهران، تعدادی از شهروندان به وسیله سامانه 110 گزارش هایی مبنی بر ایجاد راه بندان و انسداد بزرگراه امام علی (ع) اعلام کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران پلیس برای آنالیز موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند، توضیح داد: این متهمان قبل از حضور ماموران از محل گریخته بودند.

وی با بیان اینکه این افراد شرور با انسداد بزرگراه، ایجاد سر و صدا و عربده کشی، موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت شهروندان شده بودند، اضافه نمود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت متهمان شروع شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که یکی از عاملان اصلی این اغتشاشات که به همراه سایر همدستانش در بزرگراه امام علی (ع) حاضر شده بود و پس از خود نمایی و عربده کشی و انسداد بزرگراه بسیاری مسائل برای شهروندان تحمیل نموده است، در یکی از محلات شرق تهران سکونت دارد و برای رهایی از قانون، در مخفیگاهش پنهان شده است.

براساس اعلام سایت پلیس، راستی اضافه نمود: با شناسایی مخفیگاه متهم و دریافت دستور قضائی، در سوم آذرماه تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی برای دستگیری این فرد شرور به مخفیگاهش اعزام و پیروز شدند در یک عملیات ضربتی وی را قبل از فرار دستگیر نمایند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در سرانجام با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان وی، ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 595

به "دستگیری مسدودکننده بزرگراه امام علی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری مسدودکننده بزرگراه امام علی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید