در مقابل کرونا با کنترل هیجان از دامن زدن به شایعات پیشگیری کنید

به گزارش دیتاپد، خبرنگاران/کردستان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: در شرایط کنونی استفاده از توانایی علمی و تخصصی مشاوران و روانشناسان برای ارائه برنامه های آموزشی در راستای تقویت مهارت های روانی، اجتماعی و بهبود عملکرد در مقابله و کنترل بحران کرونا ویروس ضروری است.

در مقابل کرونا با کنترل هیجان از دامن زدن به شایعات پیشگیری کنید

فرانک قدسی امروز(13 اسفند) در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، اظهار کرد: در شرایط بحرانی و در مقابل ویروس کرونا با کنترل هیجان از دامن زدن به شایعات پیشگیری کنید.

وی به توانایی علمی و تخصصی مشاوران استان اشاره کرد و اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این ایام، استفاده از توانایی علمی و تخصصی مشاوران و روانشناسان برای ارائه برنامه های آموزشی در راستای تقویت مهارت های روانی، اجتماعی و بهبود عملکرد در مقابله و کنترل بحران ویروس کرونا ضروری است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان، خاطرنشان کرد: استرس و نگرانی از ابتلای به ویروس کرونا و نگرانی ناشی از اخبار کاذب در بعضی از شبکه های اجتماعی منجر به فشارهای روانی و در نتیجه اختلال در فعالیت ها می شود.

قدسی گفت: با توجه به ضرورت موضوع باید در راستای پشتیبانی از خدمات پزشکی و درمانی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و ظرفیت صدا و سیما از روانشناسان و مشاوران متخصص برای آموزش تقویت مهارت های روانی، اجتماعی و بهبود عملکرد خانواده ها در مقابله و کنترل و درمان کرونا استفاده شود که خوشبختانه هماهنگی های لازم برای اجرای این امر به عمل آمده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 979

به "در مقابل کرونا با کنترل هیجان از دامن زدن به شایعات پیشگیری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مقابل کرونا با کنترل هیجان از دامن زدن به شایعات پیشگیری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید