داده های اینترنت در اختیار ChatGPT نهاده شد!

به گزارش دیتاپد، زومیت نوشت: ChatGPT تا قبل از اعمال تغییرات تازه، صرفاً به داده هایی دسترسی داشت که تا سال 1400 ثبت شده بودند؛ اما اکنون می تواند وب گردی نیز انجام دهد.

داده های اینترنت در اختیار ChatGPT نهاده شد!

شرکت OpenAI در بیانیه ای می گوید که ChatGPT اکنون می تواند در اینترنت جست وجو کند تا به شیوه بهتری به سؤال های کاربران جواب دهد. رویترز می نویسد که چت جی پی تی تا قبل از اعمال تغییر امروز، به داده های قبل از سپتامبر 2021 (شهریور و مهر 1400) دسترسی داشت و نمی توانست تازهترین اطلاعات را در پاسخ هایش بگنجاند.

براساس گفته OpenAI، فعلاً کاربران نسخه Plus و Enterprise به نسخه تازه ChatGPT دسترسی دارند. این دو نسخه به صورت اشتراکی دردسترس کاربران قرار می گیرد. بدین ترتیب، اگر کاربر نسخه رایگان ChatGPT هستید، متوجه تغییر خاصی در پاسخ های این چت بات نخواهید شد. درصورتی که کاربر اشتراکی هستید، ازاین پس می توانید گزینه Browse with Bing را برای جست وجو در وب فعال کنید.

OpenAI چند روز پیش گفت ChatGPT به لطف تغییراتی بنیادین، اکنون می تواند مکالمه صوتی با کاربران برقرار کند و محتوای تصاویر را نیز بفهمد. OpenAI برای توسعه بیشتر ChatGPT، حمایت مایکروسافت را پشت سرش می بیند. مایکروسافت فناوری استفاده شده در ChatGPT را وارد بسیاری از سرویس هایش نموده است.

منابع مطلع می گویند که OpenAI در کوشش است بخشی از سهامش را به شرکت ها و مؤسسه های سرمایه گذاری بفروشد. قیمت هر سهم OpenAI بسیار بیشتر از چند ماه پیش است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 2447

به "داده های اینترنت در اختیار ChatGPT نهاده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داده های اینترنت در اختیار ChatGPT نهاده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید