خوشحالی از برگزاری دو دربی دیگر در این فصل

به گزارش دیتاپد، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) با کسب پیروزی خانگی 4 بر صفر مقابل اسپال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، راهی مرحله نیمه نهایی شد، جایی که باید میزبان اینتر باشد.

خوشحالی از برگزاری دو دربی دیگر در این فصل

آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس در پایان این مسابقه به شبکه رای اسپورت گفت: هدف ما صعود بود و این کار را هم مقابل تیمی که در این فصل هم در لیگ هم در جام حذفی خوب کار کرده است، انجام دادیم. خیلی مهم بود که حریف را دستکم نگیریم و از ابتدای بازی هم همین رویکرد را داشتیم.

یوونتوس در مصاف با حریف دسته دومی، از چندین تن از بازیکنان جوان و تیم ذخیره اش (یوونتوس B) که سری C بازی می کند استفاده کرد. یووه تنها باشگاه در سری A است که از مجوز تأسیس یک تیم زیر 23 سال برای حضور در دسته سوم فوتبال ایتالیا استفاده می کند.

پیرلو در این باره هم گفت: یوونتوس اولین و تنها باشگاهی است که تیم B تشکیل داد و من فکر می کنم که این حرکت برای رشد و توسعه این بازیکنان بسیار مهم بود. اینکه شما صرفاً یک بازیکن را از آکادمی باشگاه برای بازی در تیم اصلی فرابخوانید خیلی متفاوت از فراخواندن بازیکنی است که در حال حاضر در سری C بازی می کند. من معتقدم که سایر باشگاه هم باید چنین حرکتی انجام دهند.

دژان کولوسفسکی بازیکن سوئدی یوونتوس یک بار دیگر نشان داد که به عنوان یک مهاجم پتانسیل بیشتری برای تأثیرگذاری بر عملکرد تیمش دارد تا بال یا هافبک هجومی. با این حال پیرلو معتقد است که این بازیکن سوئدی نباید به بازی در یک پست محدود شود. او تأکید کرد: کولوسفسکی می تواند در پست های متفاوت بازی کند. من این بار از او خواستم در نقش یک مهاجم بازی کند تا فاصله های میان بازیکنان مان در خط حمله را پر کند اما او می تواند هر جایی بازی کند. حیف شد که او برای بازی یکشنبه مقابل سامپدوریا محروم است اما این محرومیت به او فرصتی خواهد داد تا برای بازی بعدی ریکاوری کند.

بیشتر بخوانید
  • جام حذفی ایتالیا| یوونتوس در غیاب رونالدو صعود کرد/ دربی ایتالیا در نیمه نهایی

یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا باید به مصاف اینتر برود، تیمی که هفته گذشته در رقابت های سری A بانوی پیر را شکست داد. بازی های مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به صورت رفت و برگشتی برگزار می شوند و ابتدا این یوونتوس است که در تاریخ دوم فوریه (5 روز دیگر) میزبان اینتر خواهد بود.

سرمربی راه راه پوشان تورین درباره این بازی هم گفت: دوباره با اینتر روبه رو می شویم. شادمانیم چون هدف مان قهرمانی در جام حذفی است پس برای بازی هفته آینده خودمان را آماده خواهیم کرد.

در نهایت پیرلو به خبرهایی که درباره احتمال تمدید یکساله قرارداد جان لوئیجی بوفون - کسی که امروز 43 ساله شد - اشاره کرد و گفت: امیدواریم که این اتفاق رخ دهد چون بوفون از نظر فیزیکی در شرایط بسیار خوبی است و هر روز هم ثابت می کند که هنوز می تواند فوتبال بازی کند. پس اگر به کارش ادامه دهد و اینجا بماند همه ما شادمان خواهیم شد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1614

به "خوشحالی از برگزاری دو دربی دیگر در این فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی از برگزاری دو دربی دیگر در این فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید