خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای مدیریت بحران تهران

به گزارش دیتاپد، تهران (پانا) - معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید تجهیزات جدید جستجو و نجات برای مدیریت بحران تهران اطلاع داد.

خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای مدیریت بحران تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، اسماعیل سلیمی، با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی ها و هدف گذاری های صورت گرفته در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران لازم بود که تجهیزات جدید جستجو و نجات سبک و سنگین برای شهر تهران خریداری گردد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز طی چندین مرحله تجهیزات جستجو و نجات برای مدیریت بحران شهرتهران خریداری شده و در اختیار پایگاه های مدیریت بحران سطح شهر قرار گرفته بود، گفت: به تازگی نیز تجهیزات جدید تیم های سبک جستجو و نجات شهری خریداری شده و در میان پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران شهر تهران توزیع می گردد.

به گفته معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران این تجهیزات که در پایگاه های مدیریت بحران قرار می گیرد، در هنگام بروز بحران و حوادث احتمالی در اختیار تیم های جستجو و نجات سبک قرارخواهد گرفت تا در عملیات جستجو و نجات مورد استفاده قرار بگیرد.

سلیمی از خرید تجهیزات دیگر مثل برج روشنایی و پمپ آب نیز اطلاع داد و گفت: با توجه به محدود بودن تعداد این اقلام آنها در میان پایگاه های مدیریت بحران منتخب در چهار پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق تهران قرار می گیرند و با توجه به اینکه کار با آن نیازمند آموزش و دقت بالایی است، دوره های آموزشی کار با این وسایل نیز برای متصدیان آنها برگزار خواهد شد.

به گفته وی، مدیریت شهری پایتخت توجه ویژه ای به موضوع مدیریت بحران داشته و اقدامات صورت گرفته نیز به همین دلیل صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1435

به "خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای مدیریت بحران تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای مدیریت بحران تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید