خبرنگاران 125 میلیارد ریال برای توسعه روستاهای باشت هزینه شد

به گزارش دیتاپد، گچساران - خبرنگاران - رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت گفت: 125 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال 1398 تا به امروز برای توسعه زیرساخت های مناطق روستایی این شهرستان هزینه شده است.

خبرنگاران 125 میلیارد ریال برای توسعه روستاهای باشت هزینه شد

مسعود شیرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در این مدت 44 میلیارد و 850 میلیون ریال برای ایجاد زیرساخت هایی مانند پارک های محله ای،کانال های راهنمایی آب و بازگشایی معابر در 27 روستای بخش مرکزی و بوستان باشت هزینه شده است.

وی گفت:80 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار نیز 15 ماه گذشته تا به امروز برای آسفالت 23 روستای باشت هزینه شده است.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: میزان آسفالت مصرف شده برای معابر این روستاها 2 هزار و 230 تن برآورد می گردد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشت ابراز داشت: پارسال همچنین 80 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار برای نوسازی 353 واحد مسکونی در این شهرستان هزینه شد.

وی اضافه کرد: خدمات بهبود سرپناه برای ساکنان این واحدهای مسکونی در قالب طرح هایی مانند بازسازی مناطق خسارت دیده از سیل،زلزله، مسکن ویژه و تعمیر یا احداث مسکن روستائیان صورت گرفته است.

شیرزاده همچنین از آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر پنج روستایی این شهرستان به مساحت 21 هزار و 500متر مربع اطلاع داد و ابرازامیدواری کرد: آسفالت معابر این روستاها تا 2 ماهه آینده تکمیل بهره برداری گردد.

وی اعلام کرد: 50 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و سرمایه ای در باشت پیشنهاد شده است که امید می رود با جذب آن فرایند توسعه روستاهای این شهرستان ادامه یابد.

شیرزاده گفت: از این میزان 42 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی و هشت میلیارد ریال نیز برای طرح های سرمایه ای در روستاهای این شهرستان پیشنهاد داده شده است.

شهرستان باشت دارای120 روستا است که از این تعداد 11 روستا دارای جمعیتی بیش از 50 خانوار و 44 روستا دارای جمعیتی بیش از 20 خانوار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1263

به "خبرنگاران 125 میلیارد ریال برای توسعه روستاهای باشت هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 125 میلیارد ریال برای توسعه روستاهای باشت هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید