خبرنگاران یزدی ها از نزدیک شدن به جهت رودخانه های فصلی پرهیز نمایند

به گزارش دیتاپد، یزد- خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: احتمال جاری شدن سیلاب بیشتر در رودخانه های فصلی (مسیل) بعضی شهرستان های استان به خصوص در مهریز ، تفت و اشکذر وجود دارد، بنابراین مردم برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای از نزدیک شدن به راستا رودخانه ها خودداری نمایند.

خبرنگاران یزدی ها از نزدیک شدن به جهت رودخانه های فصلی پرهیز نمایند

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمود شاکری شمسی آدینه شب در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: مجموعه نیروهای ستاد مدیریت بحران استان به خصوص در شهرستان های تفت، مهریز ، اشکذر و شهر یزد در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: مردم همچنین از سفر به مناطق ییلاقی به خصوص تفت و مهریز به خاطر احتمال وقوع سیل در رودخانه های فصلی خودداری نمایند.

این مسوول اظهار کرد: جاری شدن سیل در 2 روز گذشته خسارت زیادی در برنداشت و همکاری مردم و روستاییان در کاهش میزان خسارت ها همچنان لازم است.

شاکری شمسی اعلام نمود: رعایت مقررات و عمل به تصمیم مسوولان می تواند موجب برطرف خطر و کاهش مسائل پیش رو باشد .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد امروز به خبرنگاران گفت: به علت بارندگی، بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در دو روز گذشته خسارت هایی به زیرساخت های استان وارد شد که بعد از جمع بندی آمار و ارقام خسارت اطلاع رسانی می گردد.

شاکری شمسی اضافه کرد: بیشتر خسارت ها به بخش کشاورزی شامل تخریب جاده های روستایی، گلخانه ها، سردرختی ها و قنات است.

او ادامه داد: بر اثر جاری شدن سیل به غیر از فوت 2 نفر در اردکان خسارت جانی دیگری گزارش نشد، باید مردم احتیاط لازم در سفرهای روستایی را در این ایام داشته باشند.

ستاد حوادث غیرمترقبه در 10 شهرستان استان فعال است و وظایف محوله را در پیشگیری از مسائل با همراهی مردم انجام می دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 963

به "خبرنگاران یزدی ها از نزدیک شدن به جهت رودخانه های فصلی پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یزدی ها از نزدیک شدن به جهت رودخانه های فصلی پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید