خبرنگاران پیشکسوت باشگاه استقلال: شفر دلال بود چرا با او کار کردید

به گزارش دیتاپد، تهران-خبرنگاران- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: سوال من از مدیران باشگاه این است که اگر وینفرد شفر دلال بود چرا با او ادامه همکاری دادید و برخورد نکردید؟ حتماً کسانی در باشگاه یا اطراف آن هستند که اجازه می دهند مربی دلالی وارد شود و 2 فصل هم به کارش ادامه دهد.

خبرنگاران پیشکسوت باشگاه استقلال: شفر دلال بود چرا با او کار کردید

سهراب بختیاری زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: متأسفانه در روزهای اخیر صحبت هایی درباره وینفرد شفر مطرح می شود که درست نیست اینکه معاون ورزشی استقلال در مصاحبه خود می گوید، سرمربی اسبق استقلال دلال بوده به دور از اصول حرفه ای است. شفر حتی اگر دلال باشد کسانی که در باشگاه در کنارش بودند جرمشان کمتر از ایشان نیست.

وی اضافه نمود: سوال من از مدیران باشگاه استقلال این است که اگر وینفرد شفر دلال بود چرا با او ادامه همکاری دادید و با این مربی برخورد نکردید؟ زیبنده مدیریت باشگاه نیست که به جای تمرکز روی مسائل مهم تر با این صحبت ها تمرکز باشگاه را به هم بریزد.

بازیکن اسبق استقلال همچنین یادآور شد پژمان منتظری از افتخارات باشگاه استقلال است و نباید این موضوع رسانه ای شود که او منتظر تماس باشگاه است و به او گفته شود که اولویت با دریافت بازیکنان جدید است. این بی احترامی به بازیکنانی است که سال ها پیراهن استقلال را پوشیده و برایش زحمت کشیده اند.

وی شرح داد: استقلال در چند سال اخیر قهرمان نشده به دلیل آنکه در فصل جابجایی بسیار ضعیف عمل کرد و همدلی در این تیم وجود نداشت ضمن اینکه این تیم دچار مسائل مدیریتی بود.

مربی تیم فوتبال امید درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم، گفت: برای مجیدی در این تیم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا تیم امید بتواند به طلسم چند دهه ناکامی در راه رسیدن به المپیک سرانجام دهد.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: باید تیم امید ایران جدی گرفته شده و زیر سایه تیم ملی بزرگسالان به فراموشی سپرده نشود. من به این تیم امیدواری زیادی دارم و مطمئن هستم اگر بهای لازم به آن داده شود حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در سرانجام گفت: هنوز با حمید استیلی جلسه ای برگزار نکرده ام اما مهم نیست چه افرادی در کادر تیم امید حضور داشته باشند آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است نتیجه دریافت آن است. به طور حتم پس از برگزاری جلسه با او تکلیفم برای ادامه همکاری مشحص می شود.

علی خطیر معاون باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده بود که شفر در زمان حضورش به دلالی بازیکن می پرداخت.

آندره آ استراماچونی ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب شده است.

ورزشی **9464**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 242

به "خبرنگاران پیشکسوت باشگاه استقلال: شفر دلال بود چرا با او کار کردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیشکسوت باشگاه استقلال: شفر دلال بود چرا با او کار کردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید