خبرنگاران صعود طرفدار به رده سوم؛ مس باز هم امتیاز از دست داد

به گزارش دیتاپد، تهران- خبرنگاران- بازیکنان تیم مس کرمان پس از کسب تساوی ناامیدکننده هفته گذشته برابر نود ارومیه، امشب نیز در هفته بیست و سوم لیگ آزادگان برابر خوشه طلایی شکست خوردند تا موقعیت شان در صدر جدول این رقابت ها به خطر بیافتد.

خبرنگاران صعود طرفدار به رده سوم؛ مس باز هم امتیاز از دست داد

به گزارش خبرنگاران؛ شاگردان محمد رضا مهاجری که مدت هاست خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح نموده و با توجه به ملاقاتهای باقی مانده پیش رو به این مهم نیز بسیار امیدوارند آدینه شب باز هم امتیاز از دست دادند تا صعود احتمالی و بی دردسر خود را از هم اکنون به اما و اگر بکشانند.

وحید بیاتلو و شاگردانش آدینه شب میزبان مس کرمان تیم صدر نشین بودند و با پیروزی یک بر صفر، سه امتیاز این ملاقات را از آن خود کردند.

تنها گل این ملاقات را حسن مرادی فر در دقیقه 65 به ثمر رساند و رجحان تیمش را رقم زد.

شاگردان مهاجری به رغم این شکست همچنان با 42 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها باقی می مانند اما با این تفاوت که ناکامی امشب شان فرصت نزدیک تر شدن به صدر را به دیگر مدعیان، خواهد داد.

خوشه طلایی نیز با کسب این برد ارزشمند امتیاز خود را به 33 امتیاز رساند و به رده ششم جدول صعود کرد.

در دیگر ملاقات آدینه شب طرفدار تهران که هفته گذشته بادران یکی از مدعیان کسب قهرمانی این لیگ را شکست داده بود امشب چوکا تالش را نیز از پیش رو برداشت و سه امتیاز دیگر به داشتههایش اضافه نمود.

شاگردان رضا عنایتی با کسب پیروزی یک بر صفر امشب که تنها گلش را یامین فلاح به اشتباه درون دروازه خودی جای داد با خوش شانسی 37 امتیازی شدند و به طور موقت به رده سوم جدول صعود کردند.

شاگردان مهدی پاشازاده نیز که از این ملاقات امتیازی بدست نیاوردند با 23 امتیاز همچنان در رده شانزدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماندند.

محمدحسین مرادمند و بابک مرادی بازیکنان استقلال تهران رقابت دو سرمربی استقلالی را از نزدیک تماشا کردند.

سایر ملاقاتهای این هفته فردا (شنبه) برگزار می گردد.

در حال حاضر تیم های مس کرمان با 42، استقلال خوزستان با 37 و تفاضل گل یازده و طرفدار تهران با 37 امتیاز و تفاضل گل 6 عناوین اول تا سوم جدول لیگ آزادگان را در تصاحب خود دارند.

تیم های چوکا، نود ارومیه و گل ریحان البرز نیز با 23،19 و 15 امتیاز در قعر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1787

به "خبرنگاران صعود طرفدار به رده سوم؛ مس باز هم امتیاز از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود طرفدار به رده سوم؛ مس باز هم امتیاز از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید