خبرنگاران رستم وندی: آماده استفاده از ظرفیت جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی هستیم

به گزارش دیتاپد، تهران- خبرنگاران- معاون وزیر کشور گفت: وزارت کشور از ظرفیت جوانان برای اصلاح امور اجتماعی و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی استفاده می نماید و انتظار داریم جوانان فعال در این حوزه نیز اثربخش، هدف مند و باانگیزه ورود نمایند.

خبرنگاران رستم وندی: آماده استفاده از ظرفیت جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی هستیم

تقی رستم وندی روز دوشنبه در نشست وزرای کشور و ورزش و جوانان با مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان در محل وزارت کشور اظهارداشت: وزارت کشور و در ذیل آن سازمان امور اجتماعی آمادگی دارد از ظرفیت بیش از سه هزار تشکل جوانان سازمان دهی شده و آماده اقدام و عمل، در راه اصلاح امور اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کند و انتظار داریم جوانان فعال در این حوزه نیز اثربخش، هدف مند و باانگیزه ورود نمایند.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه در آستانه هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی قرار داریم، گفت: فراگیری و گستره کمی جوانان نکته بسیار مهمی است که در سال های اخیر به چنین گستره ای رسیده است. باتوجه به شرایط سیاسی، مالی و اجتماعی کشور و اقدام دشمنان نظام، این حضور و کوشش جوانان برای اصلاح حوزه های مختلف درقالب تشکل ها بیانگر وجود انگیزه، امید و نشاط در بین جوانان کشور است و همین روحیه باعث تحقق و استمرار اصل پیروزی انقلاب و مقاومت کشور در دوره جنگ و تحریم ها تا به امروز بوده است.

رییس سازمان امور اجتماعی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهارکرد: در این بیانیه خطاب به جوانان توصیه شد تا شانه های خود را زیر بار مسئولیت و مدیریت و راهنمایی کشور قرار دهند.

رستم وندی با بیان این که جامعه جوان 36 میلیونی کشور ظرفیت بسیار عظیمی برای هرگونه اقدام و اصلاح امور در کشور محسوب می گردد، گفت: این جامعه عظیم نیاز به برنامه ریزی، سازمان دهی، ایجاد تشکیلات دارد که در سال های اخیر، وزارت ورزش و جوانان از عهده این کار به خوبی برآمده است.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: وزارت کشور در چند سال گذشته همکاری خوبی با وزارت ورزش و جوانان داشته و این امر منجر به گره گشایی در فعالیت تشکل های جوانان در کشور شد.

وی اضافه نمود: با رویکرد جدید یک نگاه گسترده نسبت به موانع قانونی و حقوقی صورت گرفت؛ چون پیش از این تصور می شد برای تشکل ها باید ملاحظات قانونی وجود داشته باشد اما با پیگیری ها و اتخاذ رویکرد مناسب، تشکل های جوانان رسمیت یافت و امور اداری و سازمان دهی تشکل های جوانان در کشور تسهیل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1310

به "خبرنگاران رستم وندی: آماده استفاده از ظرفیت جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رستم وندی: آماده استفاده از ظرفیت جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید