خبرنگاران تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین

به گزارش دیتاپد، تهران- خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ارسال لوح قدردانی، از خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان ورامین تقدیر کرد.

خبرنگاران تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مونسان روز آدینه با ارسال لوح تقدیر، از خانواده شهیدان مهدی ثامنی راد و شهید احمد گودرزی از شهدای مدافع حرم شهرستان تقدیر کرد.

لوح های تقدیر را معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به نمایندگی از وزیر تقدیم خانواده شهدای مدافع حرم ورامین کرد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در جریان این ملاقات که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت گفت: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثار خانواده معظم آنان است و همه موظفند که قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشند.

نادر زینالی اضافه نمود: شهدای مدافع حرم با درک صحیح از شرایط منطقه و به منظور ایجاد آرامش و امنیت در ایران اسلامی، جان خود را تقدیم اسلام کردند و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، آنان میراث گرانبهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که همیشه در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودان باقی می مانند.

وی توضیح داد: شهدای مدافع حرم نماد ولایت مداری هستند و توانستند با حضور مؤثر در جبهه نبرد حق علیه باطل، امنیت و آسایش را به ایران اسلامی ارزانی نمایند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 1703

به "خبرنگاران تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجلیل وزیر میراث فرهنگی از شهدای مدافع حرم ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید