حمودی: بازیکنان پیکان مقابل ذوب آهن تمرکز بالایی داشتند، داور یک پنالتی مان را نگرفت

به گزارش دیتاپد، بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: خوشبختانه مقابل ذوب آهن با وجود بازی خوبی که ارائه کردیم شانس هم با ما یار بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

حمودی: بازیکنان پیکان مقابل ذوب آهن تمرکز بالایی داشتند، داور یک پنالتی مان را نگرفت

به گزارش علی حمودی پس از فزونی 2 بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب آهن بیان نمود: چند هفته ای است خوب بازی می کنیم، اما در بازی های اخیر بدشانس بودیم. خوشبختانه مقابل ذوب آهن با وجود بازی خوبی که ارائه کردیم شانس هم با ما یار بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. البته می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

او درباره موقعیت های خطرناک ذوب آهن در اواخر بازی گفت: حق ذوب آهن قرار دریافت در رتبه چهاردهم جدول نیست چراکه از تیم های خوب لیگ برتر است و خوب هم بازی می نماید. به نظر من اگر شانس با ذوب آهن یار باشد این تیم جزء تیم های بالای جدول قرار می گیرد. پیکان مقابل این تیم تمرکز زیادی داشت و روی اتفاق گل خورد. انشالله در بازی های آینده بهتر هم نتیجه می گیریم.

کاپیتان تیم پیکان درباره صحنه مشکوکی که روی اسماعیل شریفات رخ داد، گفت: به نظر من آن صحنه پنالتی بود، اما فکر می کنم با توجه به اینکه اشکان خورشیدی قبل از آن یک پنالتی برای پیکان گرفته بود، روی شریفات پنالتی اعلام نکرد. شاید هم من اشتباه می کنم. در کل برخی مواقع داوران اگر برای یک تیم پنالتی بگیرند، پنالتی دوم را اعلام نمی نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: datapad.ir شناسه مطلب: 531

به "حمودی: بازیکنان پیکان مقابل ذوب آهن تمرکز بالایی داشتند، داور یک پنالتی مان را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمودی: بازیکنان پیکان مقابل ذوب آهن تمرکز بالایی داشتند، داور یک پنالتی مان را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید